کد خبر : 19608
دیدگاه‌ها برای آغاز عملیات احداث ساختمان ایستگاه راه آهن سبزوار طی هفته آینده بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 فروردین 1398 - 12:30
-

آغاز عملیات احداث ساختمان ایستگاه راه آهن سبزوار طی هفته آینده

خبرگزاری فارس فرماندار ویژه سبزوار از کلنگ‌زنی عملیات احداث ساختمان ایستگاه راه آهن این شهرستان طی هفته آینده خبر داد و گفت: این پروژه با ۳۲ میلیارد تومان اعتبار در محل بلوار هشت بهشت سبزوار و طی مدت ۱۸ ماه احداث می‌شود. احمد برادران گفت: موضوع اشتغال و تولید یکی از مهم‌ترین دغدغه مقام معظم

خبرگزاری فارس

فرماندار ویژه سبزوار از کلنگ‌زنی عملیات احداث ساختمان ایستگاه راه آهن این شهرستان طی هفته آینده خبر داد و گفت: این پروژه با ۳۲ میلیارد تومان اعتبار در محل بلوار هشت بهشت سبزوار و طی مدت ۱۸ ماه احداث می‌شود.

احمد برادران گفت: موضوع اشتغال و تولید یکی از مهم‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار ویژه سبزوار افزود: خوشبختانه امسال با رویکرد و نگاهی که مقام معظم رهبری در شعار سال انتخاب کردند و همچنین رویکرد استاندار خراسان رضوی در حوزه اقتصاد مقاومتی، اشتغال و رونق تولید جلسات مثلث اقتصادی در سطح شهرستان‌های خراسان رضوی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون پنج نشست در حوزه تولید و توجه به زیرساخت‌های تولید در سبزوار برگزار شده است، بیان کرد: همچنین با ۲۳ سرمایه‌گذار در تفاهم‌نامه اقتصاد مقاومتی امضاء شده جلساتی تشکیل شده و مشکلات و نیازهای آنها مورد بررسی قرار گرفته است.

برادران از کلنگ‌زنی عملیات احداث ساختمان ایستگاه راه آهن سبزوار طی هفته آینده خبر داد و گفت: این پروژه با ۳۲ میلیارد تومان اعتبار در محل بلوار هشت بهشت سبزوار و طی مدت ۱۸ ماه احداث می‌شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.