کد خبر : 32286
تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1401 - 11:45
-

آقای مدیر اصناف! چقدر باکلاسید!

آقای مدیر اتاق اصناف! چند هفته است دنبال شما می‌دویم برای یک جلسه ساده؟ باز خوب است مسئولان هم هستند و فقط مردمی دنبالتان نیستیم وگرنه چقدر ناز داشتید؟

نزدیک یک ماه است در حال تلفن و پیام و پیگیری هستیم تا از طریق اصناف مشکلات چند صد نفر کسبه را توسط جلسه‌ای با حضور مسئولان، نمایندگان مردم و مدیریت اصناف، با مذاکره حل کنیم.

فارغ از اینکه نتیجه این جلسه چه خواهد شد، اصل اینکه بتوانیم آقایان را گیر بیاوریم، خودش معضل شده! تلفن و پیام که جواب نمی‌دهند، گاهی هم که با بدبختی، تلفنی چند دقیقه گیرشان می‌آوریم، می‌گویند هفته بعد، دوشنبه بعد، پنجشنبه بعد و …

یک‌بار جلسه را به بهانه عزای مرحوم پدر نماینده کنسل می‌کنند، یک بار به بهانه عزای فلان قوم و خویش خودشان، یک بار به خاطر تغییر فلان مدیر، باز یک هفته به تعویق می‌اندازند و …

آقای مدیر اتاق اصناف! چند هفته است دنبال شما می‌دویم برای یک جلسه ساده؟ باز خوب است مسئولان هم هستند و فقط مردمی دنبالتان نیستیم وگرنه چقدر ناز داشتید؟

اگر دنبال جلسه با استاندار و وزیر بودیم بعد از این همه تلفن ‌و پیام و چندین هفته وقت، تا الان موفق شده بودیم، شما مگر چه کسی هستید که برای مشکل صدها کاسب، چند دقیقه وقت ندارید؟ چقدر باکلاسید! از کی تا الان اتاق اصناف در این سطح بود و ما نمی‌دانستیم!

یادمان نرفته چند بار انتخابات اتاق اصناف را عقب انداختید، لغو کردید و … تا نتیجه این شد؟! شاید روشتان همین شده تا همیشه به نتیجه برسید!

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
میتراخاکشور سه شنبه , ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴

ببخشید ما دیگه خسته شدم از گران فروشی ،چرا هر روز قیمت برنج ،گوشت بالا میره مردم باید چجوری تحمل کن،هرچی میدویم ولی به رد نمیرسیم،،حتی نمیشه میوه خرید ،چون به خرج اصلی که نگاه کنیم دیگه پولی برای میوه نمیرسه،بچه کمبود ویتامین دارن

نظرات بسته شده است.