کد خبر : 26609
دیدگاه‌ها برای بخش ششتمد سبزوار به شهرستان ارتقا یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 - 19:36
-

بخش ششتمد سبزوار به شهرستان ارتقا یافت

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت دولت با ارتقای بخش ششتمد به شهرستان موافقت کرد. به گزارش سبزواریان به نقل از ایسنا، رمضان‌علی سبحانی‌فر عنوان کرد: در جلسه هیئت دولت با ارتقای بخش‌های ششتمد سبزوار و زبرخان نیشابور به شهرستان در خراسان رضوی موافقت شده است. وی

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت دولت با ارتقای بخش ششتمد به شهرستان موافقت کرد.

به گزارش سبزواریان به نقل از ایسنا، رمضان‌علی سبحانی‌فر عنوان کرد: در جلسه هیئت دولت با ارتقای بخش‌های ششتمد سبزوار و زبرخان نیشابور به شهرستان در خراسان رضوی موافقت شده است.

وی اظهار کرد: با ارتقای بخش ششتمد به شهرستان سهم آن از اعتبارات بیشتر می‌شود که این موضوع در توسعه ششتمد نقش بسزایی خواهد داشت.

دیگر نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقای بخش ششتمد به شهرستان آرزوی دیرینه و مطالبه به حق اهالی این دیار بود.

حسین مقصودی مطرح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مصوبه ابلاغ ارتقای بخش ششتمد به شهرستان از هیئت دولت دریافت شد.

بخش ششتمد یکی از بخش‌های شهرستان سبزوار در استان خراسان رضوی ایران است که هیئت دولت با ارتقای آن به شهرستان موافقت کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.