کد خبر : 16793
دیدگاه‌ها برای استان ما در صدر فوتبال ایران بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 آبان 1397 - 9:15
-

استان ما در صدر فوتبال ایران

علی ششتمدی این هفته‌ها که موفقیت‌های پرسپولیس، شکلی حماسی پیدا کرده و تمام حواس‌ها را به خودش جذب کرده است، در استان ما و در خراسان رضوی، یک اتفاق ورزشی بزرگ در حال وقوع است که کمتر به آن پرداخته می‌شود. تیم فوتبال پدیده مشهد، صدر جدول را با شایستگی به دست آورده و بازی

علی ششتمدی

این هفته‌ها که موفقیت‌های پرسپولیس، شکلی حماسی پیدا کرده و تمام حواس‌ها را به خودش جذب کرده است، در استان ما و در خراسان رضوی، یک اتفاق ورزشی بزرگ در حال وقوع است که کمتر به آن پرداخته می‌شود.
تیم فوتبال پدیده مشهد، صدر جدول را با شایستگی به دست آورده و بازی به بازی بهتر می‌شود. برای قضاوت در مورد اینکه «آیا پدیده، لسترسیتیِ لیگ برتر ما می‌شود یا نه؟» هنوز زود است؛ اما افتخارآفرینی تیم خراسانی، تا همین‌جا هم قابل توجه و محسوس است.
در میان تمام دلایلی که باعث موفقیت این تیم شده است، مهمترین دلیل و علت اصلی را می‌توان «تعیین یک سرمربی کاربلد» دانست. در شرایطی که شرکت سهامی پدیده، نمی‌تواند هزینه‌های این تیم را پرداخت کند، با ورود تعداد انگشت‌شماری از مسئولان استانی، به خصوص استاندار خراسان رضوی و شهردار مشهد، این تیم حامیانی دولتی پیدا کرد و توانست تا اینجای فصل را به عنوان تیم اول پیش بیاید.
البته خبرهای رسیده حاکی از این است که عدم حمایت مالی و عدم تعیین تکلیف وضعیت اقتصادی تیم، کار را به جایی رسانده که یحیی گل‌محمدی ـ به قول فوتبالی‌ها ـ مجبور به واکنش شده است!
گذشته از این مسئله، عامل اصلی موفقیت این تیم را، در کنار تاکتیک‌های تیمی و آمادگی جسمانی، همدلی و ارتباط قوی میان بازیکنان و کادر فنی می‌دانند. تحلیل‌های ارائه شده حاکی از این مسئله است که یحیی گل‌محمدی، ارتباطی قوی و مؤثر میان شاگردانش ایجاد کرده و باعث شده آمادگی روانی و همت و انگیزه بازیکنان تیم خراسانی، پدیده را در هفته یازدهم لیگ برتر، در صدر جدول نگاه دارد.
این روزها، فوتبال، برای ما درس‌های گفتنی زیادی دارد. از تیم افتخار آفرین استانمان هم می‌توانیم کلی درس یاد بگیریم، در کنار اینکه حمایت کنیم تا این روند، حفظ شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.