کد خبر : 19442
دیدگاه‌ها برای اعتبار راه اهن جوین اسفراین در تلفیق بودجه ۹۸ افزایش یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 3 فروردین 1398 - 17:26
-

اعتبار راه اهن جوین اسفراین در تلفیق بودجه ۹۸ افزایش یافت

ایرنا عضو کمسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار راه آهن جوین به اسفراین و چهار بانده کردن جاده بجنورد- اسفراین- سبزوار در کمسیون تلفیق بودجه افزایش یافت. هادی قوامی اظهار داشت: در کمسیون تلفیق تلاش کردیم پروژه های عمده استان از بودجه بیشتری بهره مند شوند و در این راستا اعتبار راه آهن

ایرنا
عضو کمسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار راه آهن جوین به اسفراین و چهار بانده کردن جاده بجنورد- اسفراین- سبزوار در کمسیون تلفیق بودجه افزایش یافت.

هادی قوامی اظهار داشت: در کمسیون تلفیق تلاش کردیم پروژه های عمده استان از بودجه بیشتری بهره مند شوند و در این راستا اعتبار راه آهن جوین به اسفراین که ۱۵۰ میلیارد ریال بود با ۱۰۰ میلیار ریال افزایش به ۲۵۰ میلیارد ریال رسید.
وی در ادامه افزود: با ویراستاری تبصره ۴ صندوق توسعه ملی که تا قبل از این نمی توانست به پروژه های ریلی تسهیلات پرداخت کند این مشکل رفع شد و اکنون این پروژه ها می توانند تسهیلات دریافت کنند.
وی اظهار داشت: ۳۵۰ میلیارد ریال پول صندوق توسعه ملی برای راه های ریلی در استان در نظر گرفته شده است که با همت مسئولان استان و استاندار باید جذب شود و انتظار داریم که در سال ۹۸ قطعه اسفراین به جوین به بهره برداری برسد.
وی افزود: فقط ۱۰ کیلومتر از این قطعه به نقاب باقی مانده است و با استفاده از این اعتبارات و وصل شدن این قطعه به نقاب می توان سوت قطار را در استان شنید و سپس به مرکز استان و شیروان وصل شد.
وی افزود: پروژه بام – قوچان و میامی- جاجرم نیز ردیف مستقل دریافت کرد و امسال با اختصاص۲۷۰ میلیارد ریال به آن این ردیف وضعیت خوبی دارد و می توان از آن استفاده کرد.
وی اظهار داشت: برای ۴ خطه کردن بجنورد- اسفراین- سبزوار نیز از ۳۲ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که امسال می تواند جذب شود. 
خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۱۲۰ هزار نفر از جمعیت این استان در شهرستان اسفراین سکونت دارند. این استان دارای ۸ شهرستان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.