کد خبر : 21883
دیدگاه‌ها برای افزایش تلفات جاده‌ای در محورهای سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مرداد 1398 - 11:28
-

افزایش تلفات جاده‌ای در محورهای سبزوار

واحد مرکزی خبر فرمانده انتظامی سبزوار گفت: آمار جان‌باختگان در محورهای مواصلاتی برون‌شهری شهرستان سبزوار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است. سرهنگ حسین بیات مختاری عنوان کرد: آمار تصادفات برون‌شهری در این شهرستان در سال جاری نسبت به مدت مشابه هشت درصد کاهش داشته اما آمار قربانیان حوادث جاده‌ای

واحد مرکزی خبر

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: آمار جان‌باختگان در محورهای مواصلاتی برون‌شهری شهرستان سبزوار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ حسین بیات مختاری عنوان کرد: آمار تصادفات برون‌شهری در این شهرستان در سال جاری نسبت به مدت مشابه هشت درصد کاهش داشته اما آمار قربانیان حوادث جاده‌ای ۹ درصد بیشتر شده است.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی سبزوار ادامه داد: این شهرستان دروازه ورودی خراسان رضوی و در مسیر ورودی زائران حضرت امام رضا (ع) است که سالانه بیش از ۲۰ میلیون زائر از این مسیر رفت‌وآمد دارند.

فرمانده انتظامی سبزوار با تأکید بر افزایش امنیت جاده‌ها و حفظ جان زائران و مسافران گفت: عامل انسانی ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی مهم‌ترین علت حوادث جاده‌ای در این محورهاست که یکی از راهکارهای آن افزایش مجتمع‌های رفاهی و استراحتگاه در محور سبزوار – شاهرود است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.