کد خبر : 27644
دیدگاه‌ها برای انتقاد یک رسانه به نطق عنابستانی: از شهید سلیمانی مایه می‌گذارد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 - 23:05
-

انتقاد یک رسانه به نطق عنابستانی: از شهید سلیمانی مایه می‌گذارد

یک رسانه محلی مخالف دولت در سبزوار از نطق امروز عنابستانی در حمایت از وزیر پیشنهادی صمت انتقاد کرد.

علی‌‌اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس، در جلسه رأی اعتماد به علیرضا رزم‌حسینی، وزیر پیشنهادی صمت، در موافقت با او سخنرانی کرد

سایت خبری سلام‌سربدار در کانال تلگرامی خود، بخشی از نطق امروز نماینده سبزوار در مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی صمت را با این متن منتشر کرده: «وقتی که عنابستانی از حاج قاسم برای وزیر روحانی مایه می‌گذارد!»

در ویدئوی منتشرشده، علی‌‌اصغر عنابستانی که در حال سخنرانی در صحن مجلس است، می‌گوید که علیرضا رزم‌حسینی (وزیر پیشنهادی صمت) «غیر از حاج قاسم سلیمانی، هیچ تعریفی نمی‌شود».

در ادامه، اتاق فرمان مجلس با هماهنگی عنابستانی، سخنانی از شهید سردار سلیمانی در سال ۹۵ را پخش می‌کند که در آن گفته می‌شود: «هرجا مدیریت درستی وجود داشته باشد تحول ایجاد می‌کند. آقای رزم‌حسینی انصافاً این کار را انجام داد.»

رزم‌حسینی که تا پیش از این، استاندار خراسان رضوی بود، امروز از مجلس رأی اعتماد گرفت. با این حال، بودند نمایندگانی که موضع مثبتی نسبت به او نداشتند.

اکثر نماینده‌های مجلس یازدهم، از مخالفان دولت هستند. نمایندگان سبزوار در این مجلس نیز تا کنون مواضع تندی نسبت به دولت یازدهم و دوازدهم گرفته‌اند.

گرایش سایت خبری سلام‌سربدار نیز معمولاً به جریان اصول‌گرایی و مخالف دولت نزدیک است. با این حال به نظر می‌رسد بر سر نصب رزم‌حسینی، میان اصول‌گرایان در سطوح مختلف، اختلاف وجود دارد؛ اختلافی که اگرچه از نظر سیاسی باقی است، اما نهایتاً موافقان انتصاب رزم‌حسینی رأی خود را به کرسی نشاندند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.