کد خبر : 28132
دیدگاه‌ها برای انعکاس حضور زوج سبزواری در مرکز شیوع کرونا؛ چه شد و چرا؟ بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 - 23:21
-

انعکاس حضور زوج سبزواری در مرکز شیوع کرونا؛ چه شد و چرا؟

رسانه‌های گوناگون محلی و بعضاً کشوری، خبری از یک زوج جوان در سبزوار منتشر کرده‌اند که پس از جاری‌شدن خطبه عقدشان، به بیمارستان واسعی – محل نگهداری از بیماران کرونا – رفته‌اند و به کادر درمان گل داده‌اند. جالب‌ آن‌که این خبر – که بازنشرش در کانال‌های مختلف تگرامی عمدتاً با نگاه مثبت مخاطبانش همراه

رسانه‌های گوناگون محلی و بعضاً کشوری، خبری از یک زوج جوان در سبزوار منتشر کرده‌اند که پس از جاری‌شدن خطبه عقدشان، به بیمارستان واسعی – محل نگهداری از بیماران کرونا – رفته‌اند و به کادر درمان گل داده‌اند.

جالب‌ آن‌که این خبر – که بازنشرش در کانال‌های مختلف تگرامی عمدتاً با نگاه مثبت مخاطبانش همراه بوده – برای اولین بار، توسط کانال وابسته به دانشگاه علوم پزشکی سبزوار منتشر شده است.

به زبان ساده، در روزهایی که رفت‌وآمدهای غیرضرور از جدی‌ترین عوامل در افزایش شیوع کرونا عنوان می‌شوند، نماینده وزارت بهداشت در سبزوار، خود مبلّغ اقدامی شده که بعید است حتی نویسندگان خبر مربوطه هم آن را «ضروری» قلمداد کرده باشند؛ آن‌هم حضور در اصلی‌ترین مرکز شیوع کرونا.

با این همه، فارغ از موافقت یا مخالفت با این اقدام، نمی‌توان بار تبلیغی آن در رسانه‌ها را برای مخاطبان نادیده گرفت؛ موضوعی که بعید نیست همان، انگیزه‌ای برای انتشار خبر توسط دانشگاه علوم پزشکی بوده باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.