کد خبر : 18535
دیدگاه‌ها برای بارندگی در سبزوار ۲۴ برابر افزایش یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 دی 1397 - 10:45
-

بارندگی در سبزوار ۲۴ برابر افزایش یافت

ایرنا رئیس اداره هواشناسی سبزوار گفت: از ابتدای سال زراعی (مهر گذشته) تاکنون میزان بارش در این شهرستان ۸۷ میلیمتر بود که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۴ برابر بیشتر است. محمد عطار سیاح افزود: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۵ میلیمتر بارندگی در سبزوار رخ داد که این میزان بارندگی در مدت مشابه پارسال

ایرنا
رئیس اداره هواشناسی سبزوار گفت: از ابتدای سال زراعی (مهر گذشته) تاکنون میزان بارش در این شهرستان ۸۷ میلیمتر بود که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۴ برابر بیشتر است.

محمد عطار سیاح افزود: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۵ میلیمتر بارندگی در سبزوار رخ داد که این میزان بارندگی در مدت مشابه پارسال ۵۷ میلیمتر بود.
وی ادامه داد: میزان بارشهای سال زراعی جاری در شهرستانهای جوین، خوشاب و داورزن نیز نسبت به مدت مشابه پارسال به ترتیب ۵، ۸.۵ و ۵۶ برابر افزایش داشته است.

* آب دو سد سرریز شد
مدیر امور منابع آب ناحیه سبزوار گفت: افزایش چشمگیر بارندگی در سال زراعی جاری منجر به سرریز شدن آب سدهای یام و کمایستان شهرستان جوین و جغتای واقع در غرب خراسان رضوی شد. 
محمد ثابتی مقدم افزود: ظرفیت استاندارد سد یام در شهرستان جوین یک میلیون و ۳۷۰ هزار متر مکعب است که بر اثر ورود آب فراوان هم اینک سرریز شده است. 
وی ادامه داد: همچنین سد کمایستان در شهرستان جغتای یک میلیون و ۴۵۰ هزار متر مکعب حجم مفید دارد که در پی بارندگیهای چند روز اخیر تکمیل و پر شده است. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.