کد خبر : 13549
دیدگاه‌ها برای برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 شهریور 1396 - 12:10
-

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در سبزوار

سبزواریان: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس همایش پیاده روی خانوادگی با حضور بیش از ۴۰۰نفر روز پنجشنبه در سبزوار برگزار شد. به گزارش ایرنا، خانواده های شرکت کننده در این پیاده روی عمومی پس از طی مسیر سه کیلومتری بوستان ارم سبزوار تا مقبره شهدای گمنام در این شهر بار دیگر با آرمانهای شهدا

سبزواریان: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس همایش پیاده روی خانوادگی با حضور بیش از ۴۰۰نفر روز پنجشنبه در سبزوار برگزار شد.

به گزارش ایرنا، خانواده های شرکت کننده در این پیاده روی عمومی پس از طی مسیر سه کیلومتری بوستان ارم سبزوار تا مقبره شهدای گمنام در این شهر بار دیگر با آرمانهای شهدا بیعت کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: هدف از برگزاری این همایش، گرامیداشت یاد و خاطره‌ رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس و گسترش فرهنگ پیاده ‌روی و ورزش همگانی است.

مجید نصرالله زاده افزود: این همایش با همکاری واحد تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار، اداره آموزش و پرورش، اداره اوقاف و امور خیریه، شهرداری، نیروی انتظامی، کانون بازنشستگان سپاه پاسداران و اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

در این همایش به ۷۷ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی شامل کمک هزینه سفر به کربلا، سفر به مشهد مقدس، لوازم خانگی، کارت هدیه، لوازم تحریر و کلاه ایمنی اهدا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.