کد خبر : 22669
دیدگاه‌ها برای «بهره‌برنداری» سایت شورای شهر سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 شهریور 1398 - 23:00
-

«بهره‌برنداری» سایت شورای شهر سبزوار

چندین و چندمین وعده راه‌اندازی سایت شورای اسلامی شهر سبزوار به منظور قرار دادن بودجه روی آن، برای چندمین بار عملیاتی نشد.

چندین و چندمین وعده راه‌اندازی سایت شورای اسلامی شهر سبزوار به منظور قرار دادن بودجه روی آن، برای چندمین بار عملیاتی نشد.

به گزارش سبزواریان، مسعود پسندیده، سخنگوی شورای اسلامی شهر سبزوار در نشستی خبری در اسفندماه سال ۱۳۹۷ گفت: سایت ما آماده است که گزارش مالی را در آن، در اختیار مردم قرار خواهیم داد. [خبر]

چند ماه بعد، علی‌اصغر محمدی، رئیس وقت شورای شهر در نشست خبری اردیبهشت‌ماه گفت: راه‌اندازی سایت شورا مراحل نهایی خود را سپری می‌کند و بودجه شهرداری و شورا را به صورت PDF روی سایت قرار خواهیم داد. [خبر]

آخرین بار، سخنگوی شورای اسلامی شهر سبزوار در تاریخ ۲۹ مرداد سال جاری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۴ سال است سایت شورا آماده بهره‌برداری است اما امور اداری شهرداری و مشکلات نرم‌افزاری مانع بهره‌برداری بوده، قول داد این سایت تا «سه چهار روز آینده» بهره‌برداری خواهد شد.

در حالی که یک ماه از آخرین وعده آقای سخنگو و ۴ ماه از آخرین وعده‌ رئیس سابق شورای اسلامی شهر سبزوار می‌گذرد، نه تنها این وعده عملیاتی نشده بلکه اعضای شورای شهر نیز هیچ توضیحی در این خصوص ارائه نداده‌اند.

آیا واقعاً راه‌اندازی یک سایت به بیش از ۴ سال زمان نیاز دارد؟ اگر آری، همان سوال همیشگی را تکرار می‌کنیم: چرا شورا اگر به هر دلیلی قادر به راه‌اندازی سایت نیست، بودجه را در اختیار رسانه‌ها قرار نمی‌دهد؟ منتظر پاسخگویی شورای شهر هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.