کد خبر : 27194
دیدگاه‌ها برای بودجه سال ۹۹ شهرداری سبزوار ابلاغ شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 خرداد 1399 - 18:20
-

بودجه سال ۹۹ شهرداری سبزوار ابلاغ شد

به گزارش سبزواریان، قربانعلی کلمیشی، نامه‌ ابلاغ بودجه را با عنوان رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار امضا کرده است. عدم ابلاغ بودجه به شهرداری سبزوار با وجود گذشت نزدیک به ۳ ماه از آغاز سال جاری، بارها مورد انتقاد شهرداری و اعضای شورای اسلامی این شهر قرار گرفته بود. کلمیشی در حالی این نامه را

به گزارش سبزواریان، قربانعلی کلمیشی، نامه‌ ابلاغ بودجه را با عنوان رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار امضا کرده است.

عدم ابلاغ بودجه به شهرداری سبزوار با وجود گذشت نزدیک به ۳ ماه از آغاز سال جاری، بارها مورد انتقاد شهرداری و اعضای شورای اسلامی این شهر قرار گرفته بود.

کلمیشی در حالی این نامه را با عنوان رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار امضا کرده که چندی پیش، ۷ عضو این شورا مدعی شدند طی انتخاباتی زودهنگام، هیئت‌رئیسه جدید انتخاب کرده‌اند. اگرچه این اقدام توسط سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی «فاقد مستند قانونی» دانسته شد، اما زهرا بخشی، نامه این مقام مسئول را «مبهم» دانست و گفت تغییر هیئت‌رئیسه، حق قانونی اعضای شورا بوده است.

همچنین یک روز بعد از آنچه ۷ عضو شورا «انتخابات هیئت‌رئیسه» خواندند، قربانعلی کلمیشی و مسعود پسندیده که در انتخابات هیئت‌رئیسه آغاز سال سوم این شورا به‌عنوان رئیس و سخنگو انتخاب شده بودند، اعلام کردند از عضویت در شورا استعفا می‌دهند.

تا کنون جلسه بررسی استعفای این دو عضو در شورای اسلامی شهر سبزوار برگزار نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.