کد خبر : 21746
دیدگاه‌ها برای تجلیل از اسطوره‌های مقاومت در سالروز ورود آزادگان به میهن بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1398 - 12:01
-

تجلیل از اسطوره‌های مقاومت در سالروز ورود آزادگان به میهن

ایثار با توجه به فرارسیدن سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از اسطوره‌های صبر در شهرستان سبزوار تجلیل خواهد شد. مهدی محتشم در نشست کمیسیون ایثار و مقاومت شورای شهر ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: با توجه به اینکه سالروز ورود آزادگان نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی است از این رو

ایثار

با توجه به فرارسیدن سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از اسطوره‌های صبر در شهرستان سبزوار تجلیل خواهد شد.

مهدی محتشم در نشست کمیسیون ایثار و مقاومت شورای شهر ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: با توجه به اینکه سالروز ورود آزادگان نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی است از این رو بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار با پیش‌بینی برنامه‌های مختلف سعی در تجلیل و تکریم از قهرمانان ملی را دارد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار با اشاره به برخی از این برنامه‌ها اظهار داشت: با توجه به تقارن ایام سالروز ورود آزادگان با عید سعید غدیر خم و ولادت امام علی النقی (ع) دیدار از آزادگانی که (سید) هستند در اولویت قرار دارد.

وی گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری، تجلیل از همسران جانبازان شهید و متوفی، سخنرانی پیام‌آوران ایثارگر در مدارس، برگزاری برنامه پیاده‌روی و عطرافشانی و تجدید میثاق با شهیدان همراه با آزادگان در گلزار شهدا از اهم برنامه‌های این بنیاد است.

محتشم ضمن قدردانی از اعضای کمیسیون ایثارگران در برگزاری مراسمات مختلف که با بنیاد همکاری دارند، افزود: بی‌شک این مراسمات باعث اتحاد بین مردم و قشر ایثارگر و نشر فرهنگ ایثار و آزادگی بین جوانان می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.