کد خبر : 19629
دیدگاه‌ها برای تجلیل از معلمان جانباز مدارس شاهد سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 فروردین 1398 - 21:40
-

تجلیل از معلمان جانباز مدارس شاهد سبزوار

ایثار به مناسبت روز جانباز از معلمان جانباز مدارس شاهد سبزوار تجلیل بعمل آمد. به مناسبت روز جانباز پنجشنبه ۲۲ فروردین در سالن شهید حسین محمدیانی از معلمان جانباز مدارس شاهد و ایثارگر تجلیل بعمل آمد.در این مراسم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار با گرامیداشت ایثارگری های جانبازان در هشت سال دفاع مقدس

ایثار

به مناسبت روز جانباز از معلمان جانباز مدارس شاهد سبزوار تجلیل بعمل آمد.

به مناسبت روز جانباز پنجشنبه ۲۲ فروردین در سالن شهید حسین محمدیانی از معلمان جانباز مدارس شاهد و ایثارگر تجلیل بعمل آمد.
در این مراسم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار با گرامیداشت ایثارگری های جانبازان در هشت سال دفاع مقدس گفت: جانبازان کسانی هستند که بدون هیچ چشمداشتی از خاک این کشور پاسداری کردند و در این راه  سرمایه ای از وجود خود را از دست دادند.
مهدی محتشم با اشاره به اینکه جانبازان شهدای زنده هستند، اظهار داشت: خداوند این فرصت را به آن ها داده است که سال هایی از عمر خودشان را همراه با مجاهدت و آزمایش دشوار بگذرانند.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه شغل معلمی گفت: شما معلمان جانباز می توانید الگوی بسیار مناسبی برای دانش آموزان در این  شرایط کنونی که هجمه دشمن که همواره رهبر معظم انقلاب به آن اشاره می کند باشید.
در ادامه یزدی معاون اجرایی رئیس آموزش و پرورش ضمن قدردانی از همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار در برگزاری مراسمات مختلف با این اداره بیان داشت: جانبازان همان دلدادگان و آسیب دیده های جنگ هستند که پرمایه ترین سرمایه ی خود را به مسلخ عشق بردند، تا مهر محبت و بندگی را بر پیشانی خود زنند.
وی گفت: بزرگ‌ترین الگوی ما در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی جانبازان هستند و بسیار خوشحالیم که در خدمت معلمان جانباز هستیم. 
در پایان از معلمان جانباز مدارس شاهد با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است شهرستان سبزوار ۹۴۵ شهید، ۳۱۵۶ جانباز و ۲۶۵ آزاده را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.