کد خبر : 25263
دیدگاه‌ها برای تعیین ۱۱ محل برای فعالیت میوه‌فروشان سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 19 بهمن 1398 - 12:57
-

تعیین ۱۱ محل برای فعالیت میوه‌فروشان سبزوار

ایمنا معاون خدمات شهری شهردار سبزوار گفت: به‌منظور ساماندهی میوه‌فروشان سیار ۱۱ مکان برای فروش محصولات آنان در سطح شهر تعیین شد. سعیدرضا فصیحی با بیان اینکه این طرح با مشارکت نیروی انتظامی و شهرداری سبزوار اجرا می‌شود، اظهار کرد: براساس این طرح، ادامه فعالیت ۶۵ میوه‌فروش سیار سطح شهر مشروط به حضور و فروش

ایمنا

معاون خدمات شهری شهردار سبزوار گفت: به‌منظور ساماندهی میوه‌فروشان سیار ۱۱ مکان برای فروش محصولات آنان در سطح شهر تعیین شد.

سعیدرضا فصیحی با بیان اینکه این طرح با مشارکت نیروی انتظامی و شهرداری سبزوار اجرا می‌شود، اظهار کرد: براساس این طرح، ادامه فعالیت ۶۵ میوه‌فروش سیار سطح شهر مشروط به حضور و فروش محصولات در محل‌های تعیین شده است که به‌صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: با دستور دادستان سبزوار به دلیل ایجاد سد معبر، کاهش بار ترافیکی و تضییع حقوق شهروندی از این پس میوه‌فروشان سیاری که به‌جز در محل‌های تعیین شده مبادرت به فروش محصولات خود کنند، خودروی آنان توقیف و از ادامه فعالیت آنان خودداری می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار سبزوار تصریح کرد: این کار در جهت رفاه حال شهروندان و ساماندهی میوه‌فروشی‌های سیار در چهار منطقه شهری انجام می‌شود.

فصیحی گفت: در این راستا در روزهای گذشته به میوه‌فروشان سیار اخطارهای لازم داده شده و ممانعت از فعالیت غیرمجاز آن‌ها نیز در روزهای آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.