کد خبر : 18866
دیدگاه‌ها برای تمامی روستاهای سبزوار از مزایای نیروی برق بهره مند هستند بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 بهمن 1397 - 16:03
-

تمامی روستاهای سبزوار از مزایای نیروی برق بهره مند هستند

واحد مرکزی خبر مدیر شرکت برق سبزوار گفت: در حالی که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تنها ساکنان شش روستا از ۱۶۷ روستای این شهرستان به نیروی برق دسترسی داشتند هم اینک به برکت تلاشهای نظام جمهوری اسلامی ایران همه ساکنان روستایی سبزوار از مزایای شبکه برق برخوردار هستند. سید حمید شهرآیینی به مناسبت دهه

واحد مرکزی خبر
مدیر شرکت برق سبزوار گفت: در حالی که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تنها ساکنان شش روستا از ۱۶۷ روستای این شهرستان به نیروی برق دسترسی داشتند هم اینک به برکت تلاشهای نظام جمهوری اسلامی ایران همه ساکنان روستایی سبزوار از مزایای شبکه برق برخوردار هستند.

سید حمید شهرآیینی به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افزود: هم اینک ۱۵۰ هزار اشتراک برق در شهرستان سبزوار وجود دارد. این شمار پیش از پیروزی انقلاب اسلامی شش هزار مشترک بود.
وی ادامه داد: بر این اساس هم اینک ضریب نفوذ نیروی برق در سبزوار ۱۰۰ درصد و تلفات شبکه های توزیع هشت درصد می باشد سه درصد از میانگین کشوری کمتر است.
مدیر شرکت برق سبزوار گفت: تا سال ۱۳۵۷ در سبزوار پست فوق توزیع وجود نداشت اما اکنون شش پست فوق توزیع و دو هزار و ۲۰۰ پست توزیع برق در این شهرستان دایر است.
وی افزود: پیک بار مصرف برق در ابتدای پیروزی انقلاب در سبزوار با یک ونیم مگاوات انرژی تامین می شد اما اکنون این شاخص ۱۳۰ مگاوات است. طول کنونی شبکه های توزیع شامل ۲۰ کیلوولت و فشار ضعیف نیز در این شهرستان سه هزار کیلومتر است که ابتدای انقلاب تنها ۵۰ کیلومتر بود که یک شهر و شش روستا را پوشش می داد.

۲۵ درصد از جمعیت سبزوار شامل ۷۷ هزار نفر در روستاهای این شهرستان سکونت دارند. شهرستان سبزوار مرکب از سه بخش مرکزی، ششتمد و روداب است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.