کد خبر : 24263
دیدگاه‌ها برای توده چهار کیلوگرمی از شکم یک بیمار در سبزوار خارج شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 آذر 1398 - 9:47
-

توده چهار کیلوگرمی از شکم یک بیمار در سبزوار خارج شد

ایرنا یک توده با وزن چهار کیلوگرم طی یک عمل جراحی در مرکز آموزشی – درمانی واسعی سبزوار با موفقیت از شکم یک بانوی ۴۵ ساله این شهرستان خارج شد. یک جراح و فلوشیب انکولوژی زنان  با بیان این مطلب گفت: این بیمار با درد و بزرگی شکم به بیمارستان مراجعه کرده بود و پس از

ایرنا

یک توده با وزن چهار کیلوگرم طی یک عمل جراحی در مرکز آموزشی – درمانی واسعی سبزوار با موفقیت از شکم یک بانوی ۴۵ ساله این شهرستان خارج شد.

یک جراح و فلوشیب انکولوژی زنان  با بیان این مطلب گفت: این بیمار با درد و بزرگی شکم به بیمارستان مراجعه کرده بود و پس از معاینات اولیه و انجام سونوگرافی، توده‌ای به ابعاد ۳۵ سانتی‌متر در رحم این بیمار مشاهده شد.

دکتر ژیلا آگاه افزود: با انجام بررسی‌های لازم و آزمایش‌های تخصصی، بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفت و توده‌ای با وزن چهار کیلوگرم با موفقیت از رحم این بیمار خارج و بیمار با حال عمومی مطلوب و رضایت‌بخش ترخیص شد.

وی با بیان اینکه توده‌های خوش‌خیم رحم از شایع‌ترین توده‌های رحمی هستند که در ۵۰ درصد بانوان ایجاد می‌شوند ادامه داد: در بسیاری از مواقع این توده‌ها، کوچک و بدون علامت هستند و از مهم‌ترین علائم آن‌ها می‌توان به افزایش خونریزی در دوران قاعدگی اشاره کرد.

این متخصص زنان و زایمان گفت: بانوان باید در شرایط مشکوک و داشتن علائم مرتبط با این عارضه با مراجعه به پزشک متخصص و انجام سونوگرافی جهت تشخیص به‌موقع و پیشگیری از عوارض اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.