کد خبر : 21212
دیدگاه‌ها برای توزیع متوسط روزانه ۵۵۰ هزار لیتر نفت گاز یورو ۴ در منطقه سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مرداد 1398 - 11:27
-

توزیع متوسط روزانه ۵۵۰ هزار لیتر نفت گاز یورو ۴ در منطقه سبزوار

شرکت ملی فرآورده‌های نفتی ایران معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار از توزیع متوسط روزانه ۵۵۰ هزار لیتر نفت گاز یورو ۴ در منطقه خبر داد رضا نیک نظر با اعلام این خبر اظهار داشت: روزانه حدود ۸۰ دستگاه نفتکش برای حمل انواع فرآورده‌های نفتی در انبار نفت شهید محمدیانی تردد دارند که

شرکت ملی فرآورده‌های نفتی ایران

معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار از توزیع متوسط روزانه ۵۵۰ هزار لیتر نفت گاز یورو ۴ در منطقه خبر داد

رضا نیک نظر با اعلام این خبر اظهار داشت: روزانه حدود ۸۰ دستگاه نفتکش برای حمل انواع فرآورده‌های نفتی در انبار نفت شهید محمدیانی تردد دارند که پس از بارگیری به مقاصد موردنظر در شهرستان‌های داورزن، بردسکن-جوین-جغتای -خوشاب و سبزوار اعزام می‌شوند.

وی بیان داشت: انبار نفت شهید محمدیانی سبزوار علاوه بر تأمین سوخت شهرستان‌های تابعه منطقه ارسال بخشی از سوخت موردنیاز خراسان شمالی را نیز به عهده دارد.

مهندس نیک نظر با تأکید بر تعهد شرکت ملی پخش در حفاظت از محیط‌زیست گفت: نفت گاز یورو ۴ سازگار با محیط‌زیست، دارای ارزش حرارتی بالا و یکی از مؤلفه‌های تأثیرگذار در کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی می‌باشد.
معاون منطقه سبزوار در ادامه گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه حدود ۷۰ میلیون لیتر نفت گاز با استاندارد یورو ۴ در ۳۹ جایگاه عرضه سوخت مایع منطقه توزیع و مصرف شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.