کد خبر : 23930
دیدگاه‌ها برای جمع‌آوری پنجاه معتاد متجاهر در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آبان 1398 - 21:34
-

جمع‌آوری پنجاه معتاد متجاهر در سبزوار

خبرگزاری صدا و سیما در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پلیس بیش از پنجاه معتاد متجاهر را در شهرستان سبزوار جمع‌آوری کرد. فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار امروز گفت: مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی جمع‌آوری معتادان متجاهر و پرخطر است که این افراد از عاملان سرقت‌ها و خدشه‌دار کردن چهره شهر سبزوار شده بودند

خبرگزاری صدا و سیما

در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پلیس بیش از پنجاه معتاد متجاهر را در شهرستان سبزوار جمع‌آوری کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار امروز گفت: مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی جمع‌آوری معتادان متجاهر و پرخطر است که این افراد از عاملان سرقت‌ها و خدشه‌دار کردن چهره شهر سبزوار شده بودند در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: اجرای این طرح ضربتی در حالی با پشتیبانی مسئولان شهرستان و پشتیبانی مقام قضایی و همچنین همکاری شهروندان فهیم و قانون‌مدار انجام شد که شهرستان سبزوار فاقد مراکز و کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶   و بازپروری افراد آلوده به مواد مخدر است.

وی گفت: خوشبختانه پس از هماهنگی‌های لازم و انجام مطالعات میدانی طرح ضربتی اجرا و پنجاه معتاد متجاهر از مناطق مختلف شهر سبزوار جمع‌آوری شدند.

سرهنگ بیات مختاری افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده این افراد به یکی از مراکز ترک اعتیاد اجباری ماده ۱۶ مرکز استان تحویل داده شدند.

وی گفت: با حمایت‌های مسئولان استانی و همت دستگاه‌های دخیل در امر بازپروری معتادان متجاهر، اردوگاه ترک اعتیاد اجباری ماده ۱۶ در سبزوار راه‌اندازی شده تا پلیس بتواند مأموریت‌ها و تکالیف مهم خود در عرصه پیشگیری از وقوع آسیب‌ها را با جدیت دنبال و گامی برای درمان و بازپروری معتادان به مواد مخدر برداشته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.