کد خبر : 18954
دیدگاه‌ها برای جمهوری اسلامی جایی برای دشمن نیست بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 بهمن 1397 - 12:25
-

جمهوری اسلامی جایی برای دشمن نیست

خبرگزاری بسیج فرمانده تیپ مهندسی رزمی ۴۷ سلمان سبزوار گفت: انقلاب اسلامی از پایگاه بزرگ مردمی برخوردار است و ایران جایی برای دشمن نیست. سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا داجلری امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در سبزوار افزود: دشمن خیال می‌کرد انقلاب اسلامی جشن ۴۰ سالگی خود را نمی‌بیند، اما مردم انقلابی ایران به

خبرگزاری بسیج

فرمانده تیپ مهندسی رزمی ۴۷ سلمان سبزوار گفت: انقلاب اسلامی از پایگاه بزرگ مردمی برخوردار است و ایران جایی برای دشمن نیست.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا داجلری امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در سبزوار افزود: دشمن خیال می‌کرد انقلاب اسلامی جشن ۴۰ سالگی خود را نمی‌بیند، اما مردم انقلابی ایران به خفتگان پیام دادند که انقلاب اسلامی هرگز شکست نمی‌خورد. 

وی ادامه داد: همانطور که با پیروزی انقلاب اسلامی پوزه استکبار به خاک مالیده شد امروز نیز در جشن چهل سالگی انقلاب آرزو‌های دشمن برای ایجاد فاصله مردم با مسئولان به گور برده شد.

فرمانده تیپ ۴۷ مهندسی رزمی سپاه سبزوار گفت: رئیس جمهور آمریکا در شرایطی آرزو داشت امروز در تهران فروپاشی انقلاب را به نظاره بنشیند که شبانه همچون یک دزد به عراق آمد و رفت. دشمنان با همه مشاوران اطلاعاتی، امنیتی و اقتصادی خود علیه جمهوری اسلامی متحد شدند و با برنامه ریزی سناریو و طرح‌های مختلفی برای پایان دادن به عمرانقلاب در ۴۰ سالگی آن اجرا کردند.

وی افزود: انقلاب اسلامی با تگیه گاه مردمی که محرومان حامی آن هستند همواره برای استقلال در همه ابعاد و آزادی کشور مبازه می‌کند. مردم با تکیه بر قرآن، ایمان به خدا و رهبری امام خمینی (ره) انقلاب کردند. شرط بزرگ انقلاب اطاعت از ولایت فقیه و مرجعیت دینی است.

ایشان به جنگ روانی دشمن اشاره و بیان کرد: در دهه ۱۳۶۰ درگیری‌های داخلی، جنگ تحمیلی و تحریم‌های دشمن را تجربه کردیم، اما مردم از انقلاب دست برنداشتند امروز نیز با انسجام ملی و کارجهادی مدیران کشور از سد مشکلات عبور می‌کنیم. بطور یقین نظام جمهوری اسلامی از همه مشکلات و موانعی که دشمنان برای ما ایجاد کرده اند عبور می‌کند، اما یکی از شرط‌ها برنامه ریزی مناسب، الگوی جهادی و روحیه انقلابی مسئولان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.