کد خبر : 21879
دیدگاه‌ها برای خرید تضمینی گندم در خوشاب ۷ برابر افزایش یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مرداد 1398 - 10:18
-

خرید تضمینی گندم در خوشاب ۷ برابر افزایش یافت

ایرنا خرید تضمینی محصول گندم در شهرستان خوشاب نسبت به سال زراعی گذشته هفت برابر افزایش یافته است. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خوشاب روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: از ابتدای فصل برداشت گندم تاکنون هفت هزار و ۷۰۰ تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در این شهرستان خریداری شده است.

ایرنا

خرید تضمینی محصول گندم در شهرستان خوشاب نسبت به سال زراعی گذشته هفت برابر افزایش یافته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خوشاب روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: از ابتدای فصل برداشت گندم تاکنون هفت هزار و ۷۰۰ تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در این شهرستان خریداری شده است.

ابراهیم رودسرابی افزود: تسهیل در تحویل گندم کشاورزان، پرداخت به‌موقع وجه خرید، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از قاچاق و ورود گندم به بازار  از عوامل افزایش خرید تضمینی گندم در خوشاب است.

وی ادامه داد: در سال زراعی کنونی  بیش از ۱۱ هزار تن گندم از هشت هزار  و ۱۵۰ هکتار مزارع آبی و دیم این شهرستان برداشت شده است.

رودسرابی افزود: برای حمایت از کشاورزان دو مرکز خرید تضمینی گندم در شهرهای سلطان‌آباد و مشکان شهرستان خوشاب فعال شده است.

خوشاب با ۳۶ هزار هکتار کشتزار و باغ، ۲۲۵ حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق، ۲۶۵ رشته قنات و دو رودخانه دائمی یکی از قطب‌های کشاورزی در غرب خراسان رضوی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.