کد خبر : 14705
دیدگاه‌ها برای دعوت ۳ هندبالیست سبزواری به اردوی تیم ملی بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 تیر 1397 - 14:36
-

دعوت ۳ هندبالیست سبزواری به اردوی تیم ملی

رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار از دعوت سه هندبالیست جوان این شهرستان به اردوی تیم ملی هندبال خبر داد. به گزارش تابناک :  رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: ششمین و آخرین اردوی آمادگی تیم ملی جوانان جهت اعزام به شانزدهمین دوره مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ عمان (انتخابی جهانی۲۰۱۹) از تاریخ ۷ تا ۱۳ تیر ماه در تهران فدراسیون هندبال برگزار می شود. رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار افزود: در

رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار از دعوت سه هندبالیست جوان این شهرستان به اردوی تیم ملی هندبال خبر داد.

به گزارش تابناک :  رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: ششمین و آخرین اردوی آمادگی تیم ملی جوانان جهت اعزام به شانزدهمین دوره مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ عمان (انتخابی جهانی۲۰۱۹) از تاریخ ۷ تا ۱۳ تیر ماه در تهران فدراسیون هندبال برگزار می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار افزود: در این دوره از اردوی تیم ملی با حضور سه بازیکن سبزواری به نام های امیدرضا سرپوشی، مهدی رضوی، یونس آثاری و همچنین مربی تیم ملی هندبال جوانان آقای علی شعبانپور و ماساژور تیم آقای علی بخشی که این تیم را یاری می کنند.
وی بیان کرد: همچنین تیم ایران در گروه D این دوره از رقابت ها با تیم های هند و یمن و عمان هم گروه هستند که اولین بازی با تیم هند در روز ۲۵ تیرماه و ۲۶ تیر با تیم یمن و ۲۷ تیرماه با تیم عمان بازی می کند و بازی های مرحله دوم از ۲۹ تیرماه برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.