کد خبر : 19069
دیدگاه‌ها برای دو خانه ورزش روستایی در داورزن فعال شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 - 12:52
-

دو خانه ورزش روستایی در داورزن فعال شد

ایرنا رئیس اداره ورزش و جوانان داورزن گفت: با هدف رشد و توسعه ورزش در سطح روستاها دو خانه ورزش روستایی در این شهرستان تجهیز و فعال شد. رئیس اداره ورزش و جوانان داورزن گفت: با هدف رشد و توسعه ورزش در سطح روستاها دو خانه ورزش روستایی در این شهرستان تجهیز و فعال شد.

ایرنا
رئیس اداره ورزش و جوانان داورزن گفت: با هدف رشد و توسعه ورزش در سطح روستاها دو خانه ورزش روستایی در این شهرستان تجهیز و فعال شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان داورزن گفت: با هدف رشد و توسعه ورزش در سطح روستاها دو خانه ورزش روستایی در این شهرستان تجهیز و فعال شد. رئیس اداره ورزش و جوانان داورزن گفت: با هدف رشد و توسعه ورزش در سطح روستاها دو خانه ورزش روستایی در این شهرستان تجهیز و فعال شد.

حسین شهابی افزود: این خانه های ورزش با تجهیزاتی شامل تاتامی، راکت، توپ و میز پینگ پنگ، میز فوتبال دستی، صفحه شطرنج و دارت 
در روستاهای’ بیزه’ و ‘مهر’شهرستان داورزن ایجاد شد.
وی ادامه داد: برای راه اندازی هر خانه ورزش روستایی ۱۵۰میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که در صورت استقبال روستائیان و همیاری دهیاران این اماکن ورزشی توسعه می یابد. 
رئیس اداره ورزش و جوانان داورزن گفت: این شهرستان، روستاهای پر جمعیتی دارد و حدود ۹۰ درصد جمعیت آن ساکن روستاها هستند لذا پیگیریها برای راه اندازی شش خانه ورزش روستایی دیگر در داورزن انجام می شود. 
بر مبنای سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت شهرستان داورزن ۲۲ هزار نفر است که ۱۹ هزار و ۱۶۰ نفر آنها ساکن روستاها هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.