کد خبر : 25017
دیدگاه‌ها برای رقابتی اصول‌گرایی در سبزوار! / اصلاح‌طلبان رد صلاحیت شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1398 - 19:26
-

رقابتی اصول‌گرایی در سبزوار! / اصلاح‌طلبان رد صلاحیت شدند

صلاحیت هیچ‌یک از داوطلبان شاخص اصلاح‌طلب در حوزه انتخابیه سبزوار توسط شورای نگهبان تأیید نشده است؛ از جمله گزینه‌های نهایی انجمن اسلامی معلمان؛ انجمنی که معرفی‌کننده کاندیداهای اصلی جریان اصلاحات در سبزوار است. علی جزندری، مرتضی خیرآبادی، سعید عنبرستانی، مهدی مقصودی و براتعلی منصوریان گزینه‌های انجمن اسلامی معلمان سبزوار بودند. همچنین یک منبع آگاه در

صلاحیت هیچ‌یک از داوطلبان شاخص اصلاح‌طلب در حوزه انتخابیه سبزوار توسط شورای نگهبان تأیید نشده است؛ از جمله گزینه‌های نهایی انجمن اسلامی معلمان؛ انجمنی که معرفی‌کننده کاندیداهای اصلی جریان اصلاحات در سبزوار است. علی جزندری، مرتضی خیرآبادی، سعید عنبرستانی، مهدی مقصودی و براتعلی منصوریان گزینه‌های انجمن اسلامی معلمان سبزوار بودند.

همچنین یک منبع آگاه در گفت‌وگو با عصر سبزوار، خبر رد صلاحیت حسین مقصودی و رمضانعلی سبحانی‌فر، نمایندگان فعلی حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی را تأیید کرده است.

در همین حال، اصول‌گرایان سبزوار در تشکیلاتی که «مجمع یاران انقلاب» نام دارد، بر سر بهروز محبی و علی‌اصغر عنابستانی به اجماع رسیده‌اند. علی‌اصغر آب‌سالان، رمضانعلی ابراهیمی، علی بروغنی، احمد خدایی نصر، علی دلقندی و ابراهیم مجیدی‌فرد دیگر گزینه‌های این مجمع بوده‌اند که همگی تعهد داده‌اند در صورتی‌که جزء نامزدهای برگزیده پس از اجماع نبودند، از ادامه حضور در انتخابات انصراف دهند.

در تهران، محمدرضا راه‌چمنی که از چهره‌های اصلاح‌طلب سبزواری است تأیید صلاحیت شده؛ او که از حوزه انتخابیه تهران کاندیدا شده قانوناً تا ۱۵ روز پیش از برگزاری انتخابات، می‌تواند حوزه انتخابیه خود را از تهران به سبزوار تغییر دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.