کد خبر : 28481
دیدگاه‌ها برای روایت مردی که گاز، جانش را در خودرو گرفت؛ «در کاری که به شما مربوط نمی‌شود دخالت نکنید» بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 دی 1399 - 23:51
-

روایت مردی که گاز، جانش را در خودرو گرفت؛ «در کاری که به شما مربوط نمی‌شود دخالت نکنید»

گزارشی که به تازگی منتشر شده می‌گوید کارگر شهرداری سبزوار پیش از آن‌که در خودروی شخصی‌اش به گازگرفتگی دچار شود، به ماجرای فیش‌های حقوقی اعتراض کرده و مورد انتقاد یکی از مدیران این نهاد قرار گرفته‌است. به گزارش رسانه‌ها، عباس زرقی، وقتی در روز چهارشنبه، ۲۴ دی در خودروی شخصی‌اش درگذشت، ۳۵ سال سن داشت.

گزارشی که به تازگی منتشر شده می‌گوید کارگر شهرداری سبزوار پیش از آن‌که در خودروی شخصی‌اش به گازگرفتگی دچار شود، به ماجرای فیش‌های حقوقی اعتراض کرده و مورد انتقاد یکی از مدیران این نهاد قرار گرفته‌است.

به گزارش رسانه‌ها، عباس زرقی، وقتی در روز چهارشنبه، ۲۴ دی در خودروی شخصی‌اش درگذشت، ۳۵ سال سن داشت. این کارگر سازمان پسماند، گاز پبک‌نیک را در خودرو قرار داده‌بود تا گرم شود.

اما زرقی از ابتدا، نیروی سازمان پسماند نبود. سلام‌‌سربدار می‌نویسد او در جریان اعتراض به ماجرای فیش‌های حقوقی خبرساز شهرداری سبزوار، از بخش اجرائیات این نهاد به سازمان پسماند منتقل شده‌است.

به گزارش این رسانه، او بعد از انتشار فیش‌های حقوقی در جمع نیروهای اجرائیات گفته: «چطور می‌توانند برای خودشان اضافه‌کاری رد کنند ولی اضافه‌کار ما را بعد از ۵ ماه هنوز پرداخت نکردند؟» این سخنان، به گوش شهردار می‌رسد.

طبق گزارش سلام‌سربدار، علی عظیم، مدیر منابع انسانی شهرداری سبزوار، عباس زرقی را می‌خواهد و به او می‌گوید: «در کاری که به شما مربوط نمی‌شود دخالت نکنید.» سپس، بر مبنای گزارش، بی‌سیم اجرائیات از این نیروی شهرداری گرفته شده و به سازمان پسماند منتقل می‌شود.

پیش‌تر سلام‌سربدار نوشته‌بود فوت عباس زرقی بر اثر گازگرفتگی، «حین خدمت» روی داده است.

ماجرای فیش‌های حقوقی، بیش از یک ماه است که جای خود را در سرخط اخبار مربوط به سبزوار حفظ کرده‌است؛ این سیر خبری، از انتشار تصاویر فیش‌های حقوقی چندتن از مدیران شهرداری سبزوار از جمله شخص شهردار آغاز شد و انتقادهای گسترده‌ای را در سطح افکار عمومی به سمت این نهاد سوق داد.

در این رابطه، بحث‌هایی در مورد رویکرد شهرداری سبزوار در برابر انتقادها از این نهاد و مشخصاً در ارتباط با ماجرای حقوق‌های خبرساز مطرح شده‌است؛ از آن‌جمله، کنارگذاشته‌شدن قاسم دارینی، رئیس وقت سازمان آرامستان‌های این نهاد که در همین بحبوحه، مسئولیتش به فرد دیگری واگذار شد؛ اگرچه شهرداری و شخص شهردار کماکان تأکید می‌کنند که او به خواست خود استعفا داده‌بود، اما دارینی در صفحه شخصی خود صراحتاً نوشته‌است که پایان مسئولیت او در سازمان آرامستان‌ها «بنا به تصمیم شهردار» صورت گرفته.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.