کد خبر : 23919
دیدگاه‌ها برای زندانی محکوم به قصاص نفس در سبزوار از چوبه‌دار رهایی یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آبان 1398 - 20:00
-

زندانی محکوم به قصاص نفس در سبزوار از چوبه‌دار رهایی یافت

ایرنا  زندانی محکوم به قصاص نفس که حدود پنج سال در زندان سبزوار به سر می‌برد با تلاش کمیته صلح و سازش زندان و گذشت اولیای دم از قصاص رهایی یافت. به گزارش اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان رضوی، رئیس اداره زندان سبزوار گفت: این زندانی در سال ۱۳۹۳ مرتکب قتل

ایرنا

 زندانی محکوم به قصاص نفس که حدود پنج سال در زندان سبزوار به سر می‌برد با تلاش کمیته صلح و سازش زندان و گذشت اولیای دم از قصاص رهایی یافت.

به گزارش اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان رضوی، رئیس اداره زندان سبزوار گفت: این زندانی در سال ۱۳۹۳ مرتکب قتل عمد شده بود که به حکم دادگاه، به قصاص نفس محکوم و مدت پنج سال در انتظار مجازات قصاص و تحمل کیفر بود که پیش از این ۲ بار از پای چوبه دار بازگشته بود.

محمد بسکابادی افزود: این زندانی بار دیگر صبحگاه روز گذشته جهت اجرای حکم به پای چوبه دار رفت که با تلاش مجدانه کمیته صلح و سازش زندان و حضور چندباره در منزل اولیای دم که اصرار بر اجرای مجازات قصاص داشتند سرانجام خانواده مقتول از اجرای حکم قصاص نفس صرف‌نظر و گذشت خود را اعلام کردند.

وی اظهار داشت: خانواده مقتول با تأسی به آموزه‌های اسلامی قبل از اجرای حکم در حضور دادستان عمومی و انقلاب سبزوار و دادستان عمومی و انقلاب جوین و مسئولان اداری زندان از اجرای حکم قصاص نفس صرف‌نظر و با اعلام گذشت خود زندانی را از چوبه دار رهایی دادند. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.