دیدگاه‌ها برای سبزواریان ۶ ساله شد بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 2 خرداد 1399 - 23:01
-

سبزواریان ۶ ساله شد

-

امروز ۲ خرداد، سالگرد راه‌اندازی پایگاه خبری-تحلیلی سبزواریان، اولین سایت خبری مجوزدار شهرستان سبزوار است. ۶ سال پیش در چنین روزی، سبزواریان متولد شد؛ رسانه‌ای که شعارش همواره «سبزوار برای همه سبزواریان» بوده است.

اولین به‌روزرسانی‌ این سایت خبری، با تصویری از رئیس دولت اصلاحات در کنار رهبر انقلاب انجام شد با تیتر «امروز دوم خرداد بود»؛ دوم خرداد همچنین سالروز اولین پیروزی رئیس دولت اصلاحات در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران است.

تولد سایت خبری سبزواریان، آن روزها مورد توجه فضای رسانه‌ای سبزوار قرار گرفت؛ از جمله، مجله اینترنتی اسرارنامه، با انتشار مطلبی به آغاز فعالیت سبزواریان و گمانه‌زنی‌ درباره دیدگاه گردانندگان این وب‌سایت پرداخت.

امروز سبزواریان ۶ ساله می‌شود؛ مخاطبان بسیاری، اخبار و تحلیل‌های مربوط به رویدادهای منطقه را از وب‌سایت و یا حساب‌های این رسانه در شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام دنبال می‌کنند.

سبزواریان مفتخر است که بیش‌ترین توجه خود را روی مخاطبانش متمرکز کرده و تلاش می‌کند با پذیرش دیدگاه‌های گوناگون و استقبال از انتقادها و پیشنهادها، عملکرد خود را در اطلاع‌رسانی شفاف، همواره ارتقا دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.