کد خبر : 23862
دیدگاه‌ها برای شمار دانشجویان خارجی دانشگاه حکیم سبزواری به ۲۶۴ نفر رسید بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آبان 1398 - 11:00
-

شمار دانشجویان خارجی دانشگاه حکیم سبزواری به ۲۶۴ نفر رسید

ایرنا رئیس دانشگاه حکیم سبزواری گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید و با پذیرش ۸۱ دانشجوی خارجی در این دانشگاه، شمار دانشجویان خارجی این دانشگاه به ۲۶۴ نفر رسیده است. دکتر علی‌اصغر مولوی با بیان این مطلب افزود: دانشگاه حکیم سبزواری به‌عنوان دومین قطب دانشگاهی خراسان رضوی ظرفیت مناسبی برای جذب دانشجویانی از کشورهای افغانستان،

ایرنا

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید و با پذیرش ۸۱ دانشجوی خارجی در این دانشگاه، شمار دانشجویان خارجی این دانشگاه به ۲۶۴ نفر رسیده است.

دکتر علی‌اصغر مولوی با بیان این مطلب افزود: دانشگاه حکیم سبزواری به‌عنوان دومین قطب دانشگاهی خراسان رضوی ظرفیت مناسبی برای جذب دانشجویانی از کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق و کشورهای عربی منطقه دارد.

وی اضافه کرد: دانشجویان خارجی دانشگاه حکیم به دو طریق کنکور سراسری و شهریه پرداز پذیرش شده‌اند.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به افزایش تعاملات علمی دانشگاه حکیم سبزواری با دانشگاه‌های خارجی افزود: هم‌اینک سه استاد دانشگاه‌های افغانستان در مقاطع تحصیلات تکمیلی این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

مولوی گفت: با ایجاد زیرساخت لازم  و خدمات رفاهی و آموزشی توان جذب دو برابری دانشجویان خارجی در دانشگاه حکیم سبزواری فراهم شده است.

دانشگاه حکیم سبزواری جزء ۲۲ دانشگاه محور در کشور است که با حدود ۹ هزار دانشجو دارای ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کد رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.