کد خبر : 20937
دیدگاه‌ها برای صندوق کارآفرینی امید آمادگی اختصاص اعتبار به دهیاری‌ها را دارد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 تیر 1398 - 17:39
-

صندوق کارآفرینی امید آمادگی اختصاص اعتبار به دهیاری‌ها را دارد

ایلنا نشست فرماندار و مسئولان شهرستان خوشاب با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. دکتر اصغر نورالله زاده در جمع دهیاران شهرستان خوشاب گفت: با توجه به اینکه استراتژی دولت رشد فراگیر بود، تأکید داشت همه بخش‌ها خصوصاً مناطق محروم رشد داشته باشند و در این

ایلنا

نشست فرماندار و مسئولان شهرستان خوشاب با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

دکتر اصغر نورالله زاده در جمع دهیاران شهرستان خوشاب گفت: با توجه به اینکه استراتژی دولت رشد فراگیر بود، تأکید داشت همه بخش‌ها خصوصاً مناطق محروم رشد داشته باشند و در این راستا توانسته‌ایم با محور کسب‌وکار، توسعه روستایی رونق بگیرد.

وی ادامه داد: تاکنون کسب‌وکار روستایی زمینه و بستر خوبی نداشت و تأکید دولت بر افزایش شاخص‌های توسعه روستایی بوده است. 

نورالله زاده ادامه داد: در بخش خدمات و حمل‌ونقل نیز باید ظرفیت کسب‌وکار افزایش یابد، لذا طرح‌های روستایی که امکان ظرفیت‌سازی در آن وجود دارد حتماً موردحمایت قرار می‌گیرد.

وی افزود: اگر بتوانیم طرح‌های کشاورزی را توسعه دهیم و ظرفیت‌سازی در این طرح‌ها افزایش یابد حتماً بررسی می‌کنیم.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در خصوص تضامین تسهیلات گفت: انواع ضمانت‌های موجود از جمله خودرو و ملک قابل‌قبول خواهد بود، ما اعتقاد داریم مناسب با هر فردی باید نوع ضمانت تعیین شود.

نورالله زاده افزود: در سال گذشته نیز ۲.۵ میلیارد تومان از محل تسهیلات روستایی در منطقه خوشاب پرداخت شده و امید داریم تا پایان سال حرکت و جهش مناسبی در توسعه روستایی شاهد باشیم.

نورالله زاده گفت: ما آمادگی داریم گردش عملیات دهیاری‌ها را بر عهده بگیریم و در مقابل خط اعتبار مناسبی را در اختیار آنان قرار دهیم.

در ادامه، سبحانی فر نماینده مردم سبزوار نیز گفت: تاکنون در سال‌های اخیر در بخش خوشاب چندین میلیارد سرمایه‌گذاری انجام شده و دولت خدمات زیادی داده است و بسیاری از مشکلات خصوصاً در زمینه آب برطرف شده است.

وی ادامه داد: جاده‌های این منطقه نیز در سال‌های اخیر بهبود یافته و آسفالت شده است و در زمینه دسترسی به اینترنت نیز بسیاری از مناطق صعب‌العبور برخوردار گشته‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.