کد خبر : 27050
دیدگاه‌ها برای عنابستانی می‌گوید تسهیلات مجلس برای سکونت نمایندگان کافی نیست بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 خرداد 1399 - 20:08
-

عنابستانی می‌گوید تسهیلات مجلس برای سکونت نمایندگان کافی نیست

-

علی‌‌اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس آینده، اخیراً بحثی درباره سکونت نمایندگان مجلس از شهرستان‌ها در تهران را با کاربران توییتر در میان گذاشته است.

او می‌گوید تسهیلات مجلس برای سکونت نمایندگان کافی نیست.

به گزارش سبزواریان، ماجرا از آن جا شروع می‌شود که مالک شریعتی نیاسر، نماینده تهران در مجلس طی توییتی، گفته «مبالغی که هیئت‌رئیسه مجلس برای ودیعه/اجاره مسکن نمایندگان مصوب کرده» را استفاده نکرده است. او در ادامه به آن دسته از همکارانش که نیازی به این امکانات ندارند پیشنهاد کرده «با تجمیع این مبالغ، پایه‌گذار صندوقی در مجلس برای اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان» شوند.

عنابستانی به او پاسخ داده: «فقط ۳۰ نماینده مجلس، تهرانی هستند؛ نمایندگانی که از شهرستان‌ها می‌آیند نیاز به مسکن مناسب دارند. شعری نسراییم که در قافیه‌اش گیر کنیم».

یکی از کاربران با تکرار جمله اخیر او، در پاسخ، از او پرسیده که منظورش از «مسکن مناسب» دقیقاً چیست؟

عنابستانی پاسخ داده این عبارت نیار به توضیح ندارد اما «نماینده ملت» نباید «گرفتار اجاره خانه باشد».

او همچنین در ادامه، آنچه شریعتی نیاسر به آن اشاره کرده بود را «برای اجاره یک آپارتمان صدمتری در مناطق متوسط به پایین تهران هم کافی» ندانسته است.

علی‌‌اصغر عنابستانی در واکنش به کاربر دیگری که خطاب به او گفته «بحمدالله شما که مشکلی برای تهیه مسکن مناسب ندارید!»، پاسخ داده که تهیه مسکن «با این قیمت‌های بازار برای امثال بنده بسیار سخت است».

او در توییتی دیگر، از یک کاربر پرسیده: «به‌نظر شما الآن در حوالی بیت، پاستور و بهارستان باید چقدر برای یک واحد آپارتمان ۱۲۰ متری پرداخت کرد؟!» او افزوده «با وجود سوابق کلان مدیریتی در گذشته، الآن امکان پرداخت نیمی از اجاره در همین حوالی را ندارد».

علی‌اصغر عنابستانی، در دولت محمود احمدی‌نژاد، ۳ سال فرماندار سبزوار و ۳ سال استاندار چهارمحال و بختیاری بوده است. او به همراه بهروز محبی نجم‌آبادی در انتخابات اسفند ۹۸، به مجلس شورای اسلامی راه یافت و از هشتم خرداد، نمایندگی حوزه انتخابیه سبزوار در این مجلس را به عهده دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.