کد خبر : 25091
دیدگاه‌ها برای فرماندار خوشاب: اجازه دخالت دشمن را در عرصه انتخابات نمی‌دهیم بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1398 - 19:59
-

فرماندار خوشاب: اجازه دخالت دشمن را در عرصه انتخابات نمی‌دهیم

ایرنا فرماندار خوشاب گفت: با مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، اجازه دخالت دشمن را در عرصه انتخابات نخواهیم داد. امان‌الله خدمتگزار در جمع مسئولان اجرایی شهرستان خوشاب افزود: انتخابات یکی از رویدادهای سیاسی مهم و سرنوشت‌ساز نظام جمهوری اسلامی است و با حضور پرشور در این عرصه سرنوشت کشور را رقم می‌زنیم. وی ادامه

ایرنا

فرماندار خوشاب گفت: با مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، اجازه دخالت دشمن را در عرصه انتخابات نخواهیم داد.

امان‌الله خدمتگزار در جمع مسئولان اجرایی شهرستان خوشاب افزود: انتخابات یکی از رویدادهای سیاسی مهم و سرنوشت‌ساز نظام جمهوری اسلامی است و با حضور پرشور در این عرصه سرنوشت کشور را رقم می‌زنیم.

وی ادامه داد: مردم  ایران باصلابت‌تر از گذشته پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند و با حضور پرشور خود در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و عرصه انتخابات، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی می‌افزایند.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی با فرهنگ ایثار و شهادت، هشت سال در برابر ابرقدرت‌ها ایستادگی کرد که امروز حاصل این فرهنگ دفاع مقدس، پرورش و تربیت رزمندگان و مدافعان حرم است.

خدمتگزار افزود: سردار شهید سلیمانی با حرکت جهادی و انقلابی خود در آن‌سوی مرزها حرکت کرد و با بینش انقلابی، اندیشه‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب توانست روح ایستادگی در برابر استکبار را در جبهه مقاومت تقویت کند.

وی با بیان اینکه کنش‌های فرهنگی در فضای جامعه تأثیرگذار است، ادامه داد: باید با تکیه بر باورها و توان داخلی در جهت مقابله با استکبار جهانی حرکت کنیم.

فرماندار خوشاب با اشاره به طرح توسعه مثلث اقتصادی فرهنگی استاندار خراسان رضوی گفت: برای اجرای موفق این طرح، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادهای فرهنگی با نهادینه‌سازی فرهنگ رونق تولید و فضای کسب‌وکار نقش مهمی در جذب سرمایه‌گذاران و کارآفرینان دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.