کد خبر : 28816
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 1:16
-

فرماندار سبزوار: دستگاه‌ها جهت مناسب‌سازی معابر برای توان‌یابان برنامه‌ریزی کنند

سیدمجتبی علوی‌مقدم، فرماندار ویژه سبزوار بر لزوم اجرای مناسب‌سازی معابر و ادارات برای توان‌یابان تأکید کرد و گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی باید برنامه مشخصی در این خصوص برای امسال داشته باشند. فرماندار افزود: از هیچ دستگاهی، کم‌کاری در این باره پذیرفته نیست. مخصوصاً نهادهایی که رفت‌وآمد مردم به آن‌ها زیاد است مانند شهرداری، باید سریع‌تر

سیدمجتبی علوی‌مقدم، فرماندار ویژه سبزوار بر لزوم اجرای مناسب‌سازی معابر و ادارات برای توان‌یابان تأکید کرد و گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی باید برنامه مشخصی در این خصوص برای امسال داشته باشند.

فرماندار افزود: از هیچ دستگاهی، کم‌کاری در این باره پذیرفته نیست. مخصوصاً نهادهایی که رفت‌وآمد مردم به آن‌ها زیاد است مانند شهرداری، باید سریع‌تر ورود کنند.

علوی‌مقدم هم‌چنین گفت: شهرداری سبزوار موظف است در صدور پروانه ساختمانی و مجتمع‌ها و دستگاه‌های اجرایی، ضوابط مناسب‌سازی را کتباً اعلام کند و هنگام صدور پایان کار ضمن کنترل این موضوع، اگر قصوری صورت گیرد، شهرداری باید پاسخ‌گو باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
آدمیر جمعه , ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳

سلام ، شما نقشه ۱۳۲۷ رو با نقشه ۱۳۴۵ مقاسسه کنید ، کی عامل این تغیرات عظیم در سبزوار بود ، رسوندش به مرحله ایی که پاریس خراسان عنوانش بود، اینقدر زیبا که موجب فخر یکایک سبزواریو بود ، که البته الآن با کم مهری از سوی مسئولین و سبزواریای عزیز قرار گرفته ، شما در پرتالتون از آقای بننایی تمجید کردین که خیلی هم خوبه ولی مهندسی رو که عمروشو برای پیشرفت سبزوار و سبزواریهای محترم گذاشته بودو خاطر کردین ، زنده یاد مهندس محمد حسین خ ه ، روحش شاد یادش گرامی 😢😢👏👏👏👏🌹🌹🌹🌹 من متعلق به اون دورانم وقتی شهرداری در سی ال ام بود ، بعد به هتل شهرداری منتقل شد ، فرمانداری زیبا ، بیمارستان حشمتیه (متآسفانه الآن بسیار زشت شده با اون ساختمات فلزیی که به علت آلومینیوم بودن فقط جذب رادیواکتیو بالا بردین البته شنیدم، و قطع درختان زیبا واقعآ قلب سنگینی میخواد ، و خیابان پهلوی قدیم پر از خانوادهای اصیل ، غفوری اسکویی شریعتمداری ترمه ایی ، فروغیها ، فرهنگ ، عظیمیان وعلویها و و و دروران عظمت سبزوار ، حالا وارد میشی اینقدر موتوری و بی نظمی هست که واللا چی بگم وردی سبزوار خیلی زشته ، لطفآ برسین به این شهر زیبا ، موفق باشید تشکر😊

نظرات بسته شده است.