کد خبر : 26059
دیدگاه‌ها برای فرماندار: ورود مسافران شیوع کرونا را در سبزوار افزایش داد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 فروردین 1399 - 18:39
-

فرماندار: ورود مسافران شیوع کرونا را در سبزوار افزایش داد

ایرنا فرماندار ویژه سبزوار گفت: سفرهای نوروزی سبزواری‌های مقیم سایر مناطق به این شهرستان طی روزهای اخیر افزایش شیوع کرونا را به همراه داشته است. احمد برادران در نشست ستاد پیشگیری از شیوع کرونا افزود: برای جلوگیری از شیوع این ویروس غربالگری و تب سنجی مسافران در ورودی‌های این شهرستان انجام می‌شود. وی ادامه داد:

ایرنا

فرماندار ویژه سبزوار گفت: سفرهای نوروزی سبزواری‌های مقیم سایر مناطق به این شهرستان طی روزهای اخیر افزایش شیوع کرونا را به همراه داشته است.

احمد برادران در نشست ستاد پیشگیری از شیوع کرونا افزود: برای جلوگیری از شیوع این ویروس غربالگری و تب سنجی مسافران در ورودی‌های این شهرستان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌اینک تمامی ورودی‌های شهرستان رصد می‌شود و با همکاری نیروی انتظامی از ورود خودروهای دارای پلاک سایر استان‌ها و شهرستان‌ها به داخل شهر سبزوار جلوگیری می‌گردد.

وی با بیان اینکه جلوگیری از شیوع  بیماری کرونا نیازمند همراهی همه مسئولان و مردم است، گفت: شهروندان با پویش «در خانه بمانیم» به قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا کمک کنند.

بر اساس آمار معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تعداد جان‌باختگان کرونا در شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه به ۱۰ تن رسیده و شمار شهروندان مبتلا به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی نیز تاکنون ۸۶ نفر اعلام شده است.  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.