کد خبر : 29234
دیدگاه‌ها برای فرماندار: ۶۰ درصد مصوبات سفر استاندار در خوشاب در حال اجراست بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 مهر 1400 - 10:50
-

فرماندار: ۶۰ درصد مصوبات سفر استاندار در خوشاب در حال اجراست

فرماندار خوشاب گفت: سفر استاندار به این شهرستان غربی خراسان رضوی در اواخر اردیبهشت امسال ۵۰ مصوبه داشت که تاکنون ۶۰ درصد آنها اجرایی شده است. امان الله خدمتگزار در نشستی با مسئولان شهرستان خوشاب افزود: مصوبات سفر استاندار خراسان رضوی در بخش‌های مختلف روستایی، شهری، راهسازی، آب و فاضلاب، کمک به محرومان و حوزه

فرماندار خوشاب گفت: سفر استاندار به این شهرستان غربی خراسان رضوی در اواخر اردیبهشت امسال ۵۰ مصوبه داشت که تاکنون ۶۰ درصد آنها اجرایی شده است.

امان الله خدمتگزار در نشستی با مسئولان شهرستان خوشاب افزود: مصوبات سفر استاندار خراسان رضوی در بخش‌های مختلف روستایی، شهری، راهسازی، آب و فاضلاب، کمک به محرومان و حوزه شهرداری ها بود که برای دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق مصوبات، مسوولیت‌سازی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: دیگر مصوبات سفر استاندار به این شهرستان نیز بر مبنای برنامه ریزی زمانبندی شده، با پیگیری مستمر و همراهی مدیران قابلیت اجرایی پیدا خواهد کرد.

فرماندار خوشاب گفت: اعتبار مورد نیاز برای اجرای برخی از طرح‌ها در کمیته برنامه‌ریزی مطرح و از بودجه سال جاری پیش‌بینی شده و اکنون در حال مبادلۀ مؤافقت نامه از طریق ادارات کل مربوطه است.

خدمتگزار افزود: همچنین برخی طرح‌ها  نیاز به هماهنگی و اخذ مجوز از طریق دستگاه‌های اجرایی استانی داشت که مکاتبات لازم انجام و در مرحلۀ پیگیری قرار دارد که بیشتر این مشکلات در تعامل با یکدیگر رفع و برای بخش باقی مانده نشستی در مرکز استان برگزار و اقدامات پیرامونی در این خصوص صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: در اجرای طرح سپاس بازدید و سرکشی استاندار خراسان رضوی از خانواده‌های آزاده و جانباز در شهرستان بر اساس هماهنگی صورت گرفته بین ادارات آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، بنیاد شهید و امور ایثارگران درخواست‌های مربوط محقق شده است.

فرماندار خوشاب گفت: وعده‌های استاندار در ملاقات‌های مردمی در حوزۀ کمیته امداد امام (ره) برای پرداخت وام بلاعوض، تأمین کمک جهیزیه و مسکن انجام گرفته و در حوزۀ بهزیستی نیز به ۷۰ درصد درخواست‌ها پاسخ داده شده که مابقی آن تا پایان ماه جاری محقق می شود.

سلطان‌آباد، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

این شهرستان مرکب از بخش‌‎های “مرکزی، مشکان و نوده انقلاب” دارای ۷۰ روستا است. ۳۲ هزار نفر معادل ۸۶ درصد جمعیت خوشاب ساکن روستاها هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.