کد خبر : 13442
دیدگاه‌ها برای قاضی‌زاده هاشمی رضایتمندی مردم را به سیستم بهداشت‌ و درمان فراهم کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1396 - 12:48
-

قاضی‌زاده هاشمی رضایتمندی مردم را به سیستم بهداشت‌ و درمان فراهم کرد

سبزواریان: نماینده سبزوار در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت، شخصیت دوست‌داشتنی و بااخلاق است. او یک انقلابی اصیل، جهادگر و خستگی‌ناپذیر است و مدیریت ایشان به لحاظ توانایی و توانمندی مدیریتی اثبات شده است. به گزارش ایسنا، رمضانعلی سبحانی‌فر افزود: هاشمی با اجرای طرح تحول سلامت توانست رضایتمندی مردم را نسبت به سیستم بهداشت

سبزواریان: نماینده سبزوار در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت، شخصیت دوست‌داشتنی و بااخلاق است. او یک انقلابی اصیل، جهادگر و خستگی‌ناپذیر است و مدیریت ایشان به لحاظ توانایی و توانمندی مدیریتی اثبات شده است.

به گزارش ایسنا، رمضانعلی سبحانی‌فر افزود: هاشمی با اجرای طرح تحول سلامت توانست رضایتمندی مردم را نسبت به سیستم بهداشت و درمان کشور فراهم کند.

او افزود: قاضی‌زاده هاشمی توانست با ایده‌های بسیار خوب و نو در بخش سلامت و اهمیتی که این بخش برای مردم دارد، رضایتمندی را در بین مردم ایجاد کند.

سبحانی‌فر گفت: از نظر من مهم‌ترین دستاوردهای قاضی‌زاده هاشمی در حوزه سلامت عبارت است از احداث بیش از ۲۰ هزار تخت بیمارستانی که در دوره او افزایش یافت که ما در این بخش با کمبودهای زیادی مواجه بودیم، همچنین حدود ۲۰۰ بیمارستان در دوره وزارت او ساخته شد.

وی افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری گفتند، بخش سلامت امروز باید به گونه‌ای شود که کسی نگران هزینه درمان و سلامت خود نباشد که این امر در چهار ساله نخست وزارت آقای قاضی‌زاده هاشمی اتفاق افتاده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.