کد خبر : 19616
دیدگاه‌ها برای مجوز رشته جدید برای دانشگاه حکیم سبزواری صادر شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 فروردین 1398 - 17:38
-

مجوز رشته جدید برای دانشگاه حکیم سبزواری صادر شد

ایرنا معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجوز ایجاد یک رشته تحصیلی جدید در این دانشگاه صادر شد. دکتر محمد رضا معین فرد روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر این اساس رشته مهندسی عمران گرایش ‘مدیریت منابع آب’ در مقطع

ایرنا
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجوز ایجاد یک رشته تحصیلی جدید در این دانشگاه صادر شد.

دکتر محمد رضا معین فرد روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر این اساس رشته مهندسی عمران گرایش ‘مدیریت منابع آب’ در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه حکیم سبزواری ایجاد شد.
وی اضافه کرد: با دریافت این موافقت، دانشگاه حکیم سبزواری از مهرماه امسال همزمان با سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در این رشته دانشجو جذب خواهد کرد.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: دوره کارشناسی ارشد مدیریت منابع آب به منظور تربیت متخصصانی تدوین شده که با کسب دانش در زمینه‌های شناخت منابع آب، کنترل و بهسازی کیفیت منابع آب در مراحل مختلف طراحی، نظارت و مدیریت پروژه‌های آب فعالیت داشته باشند.
دانشگاه حکیم سبزواری یکی از ۲۲ دانشگاه محور در ایران است که با حدود ۹ هزار دانشجو دارای ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کد رشته‌ تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.