کد خبر : 21901
دیدگاه‌ها برای محکومیت عضو شورای شهر سبزوار پایان یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مرداد 1398 - 16:49
-

محکومیت عضو شورای شهر سبزوار پایان یافت

سخنگوی شورای اسلامی شهر سبزوار که چندی پیش به ۶ ماه حبس محکوم شده بود، از پایان دوره محکومیت خود به علت عفو مقام معظم رهبری خبر داد. به گزارش سبزواریان، مسعود پسندیده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در سال ۱۳۹۵ قرار بود کنسرت سالار عقیلی در شهر سبزوار برگزار شود و اخذ مجوز

سخنگوی شورای اسلامی شهر سبزوار که چندی پیش به ۶ ماه حبس محکوم شده بود، از پایان دوره محکومیت خود به علت عفو مقام معظم رهبری خبر داد.

به گزارش سبزواریان، مسعود پسندیده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در سال ۱۳۹۵ قرار بود کنسرت سالار عقیلی در شهر سبزوار برگزار شود و اخذ مجوز و فروش بلیت‌ها صورت گرفت اما کنسرت لغو شد.

وی افزود: من به عنوان رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر با اسرارنامه مصاحبه کردم و گفتم لغو کنسرت‌های مجوزدار عمدی است و همچنین به فرماندار انتقاد کردم.

وی گفت: به دادگاه احضار شدم و قرار جلب برایم صادر شد که با وثیقه آزاد شدم. در پرونده‌ اعتراض به لغو کنسرت به شش ماه حبس محکوم شدم که به مدت ۳ سال تعلیق شد.

پسندیده با اشاره به درگیری لفظی با معاون شهردار در یکی از جلسات مربوط به بودجه شورای شهر در سال گذشته اظهار کرد: بابت شکایت آقای بازقندی به دادگاه احضار شدم و به خاطر شکایت شخص حقیقی، موضوع ۶ ماه حبس تعلیقی فعال شد.

وی ادامه داد: اما به مناسبت عید غدیر، رهبری محترم بنا به درخواست ریاست محترم قوه قضائیه با عفو زندانیان کمتر از ۶ ماه موافقت کردند و بنابراین من از فردا دوره محکومیتم به پایان می‌رسد که البته فقط شامل من نشده و طبق استعلام من، حدود پنجاه نفر در سبزوار مورد این عفو قرار گرفته‌اند.

وی همچنین خبری که در خبرگزاری ایرنا منتشر شده بود و اتهامات او را به نقل از دادگستری استان، «استفاده غیرمجاز از اموال عمومی» عنوان کرده بود را تکذیب کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.