کد خبر : 17455
دیدگاه‌ها برای مراجعه ماهانه بیش از ۳۵۰ بیمار به بخش آندوسکوپی بیمارستان واسعی بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آذر 1397 - 13:34
-

مراجعه ماهانه بیش از ۳۵۰ بیمار به بخش آندوسکوپی بیمارستان واسعی

ماهانه بیش از ۳۵۰ بیمار جهت دریافت خدمات تشخیصی و درمانی به بخش آندوسکوپی بیمارستان واسعی سبزوار مراجعه می کنند. رییس مرکز آموزشی درمانی واسعی سبزوار گفت: بخش آندوسکوپی بیمارستان واسعی با دارا بودن دستگاه‌های پیشرفته و به‌روز، ماهانه به بیش از ۳۵۰ بیمار خدمات تشخیصی و درمانی ارائه می‌دهد.دکتر سید طه حسینی اقدامات تشخیصی

ماهانه بیش از ۳۵۰ بیمار جهت دریافت خدمات تشخیصی و درمانی به بخش آندوسکوپی بیمارستان واسعی سبزوار مراجعه می کنند.

رییس مرکز آموزشی درمانی واسعی سبزوار گفت: بخش آندوسکوپی بیمارستان واسعی با دارا بودن دستگاه‌های پیشرفته و به‌روز، ماهانه به بیش از ۳۵۰ بیمار خدمات تشخیصی و درمانی ارائه می‌دهد.دکتر سید طه حسینی اقدامات تشخیصی و درمانی در این بخش را هم‌تراز با پیشرفته‌ترین مراکز درمانی دانست و افزود: چهار پزشک فوق‌تخصص گوارش و ریه و گوارش اطفال با نیروهای متخصص و آموزش‌دیده در این بخش مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه اعزام بیماران در این بخش کاهش چشمگیری داشته است، ادامه داد: فعالیت این بخش در قسمت آندوسکوپی و کولونوسکوپی روزانه ١٠ بیمار، در قسمت برونکوسکوپی هفته ای پنج بیمار و در قسمت آندوسکوپی اطفال که تحت بیهوشی انجام می‌گیرد، ماهانه دو تا سه بیمار است.

این مسوول اضافه کرد: همچنین اقدامات مداخله‌ای درمانی آندوسکوپی و درمان خونریزی‌های معده از طریق جاگذاری آندوکلیپس، کواگولاسیون از طریق گاز آرگون جهت کنترل خونریزی‌ها (APC)، تعبیه لوله گاستروستومی جهت تغذیه در بیماران مبتلا به آسیب‌های مغزی و کنترل خونریزی گوارشی ناشی از واریس مری در بیماران مبتلا به نارسایی پیشرفته کبدی همچنین برونکوسکوپی تشخیصی و درمانی جهت کنترل خونریزی‌های برونشیال و بیوپسی پلور در این مرکز انجام می شود.

مرکز آموزشی درمانی واسعی با ۳۲۳ تخت مصوب و بیش از ۱۰۰ پزشک فوق‌تخصص، متخصص و عمومی و با دارا بودن بخش‌های کلینیکی و پارا کلینیکی، خدمات تشخیصی و درمانی را به مردم منطقه ارائه می دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.