کد خبر : 22228
دیدگاه‌ها برای نخستین پیروزی تیم هندبال سربداران سبزوار در لیک برتر هندبال بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 8 شهریور 1398 - 20:01
-

نخستین پیروزی تیم هندبال سربداران سبزوار در لیک برتر هندبال

واحد مرکزی خبر در هفته سوم لیگ برتر هندبال تیم سربداران سبزوار موفق شد میهمانش زغال‌سنگ طبس را با شکست بدرقه کند. در هفته سوم لیگ برتر هندبال تیم سربداران سبزوار عصر امروز در سالن سربداران موفق شد میهمانش زغال‌سنگ طبس را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ شکست دهد. سرمربی تیم هندبال سربداران  در پایان

واحد مرکزی خبر

در هفته سوم لیگ برتر هندبال تیم سربداران سبزوار موفق شد میهمانش زغال‌سنگ طبس را با شکست بدرقه کند.

در هفته سوم لیگ برتر هندبال تیم سربداران سبزوار عصر امروز در سالن سربداران موفق شد میهمانش زغال‌سنگ طبس را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ شکست دهد.

سرمربی تیم هندبال سربداران  در پایان این بازی گفت: تیم ما در نیمه اول در ضد حملات موفق ظاهر شد و بازیکنان بیشتر شوت‌های آخر را تبدیل به گل کردند.

قاسم شعبانپور افزود: در نیمه دوم هرچند به لحاظ تاکتیکی پر اشتباه ظاهر شدیم، اما درنهایت ۲ امتیاز این دیدار خانگی را کسب کردیم.

سرمربی تیم هندبال زغال‌سنگ طبس خم با بیان اینکه  در دیدار برابر سربداران فرصت‌های زیادی از دست دادیم و عملکرد بازیکنانم راضی‌کننده نبود گفت: بازیکنان تیم هندبال زغال‌سنگ طبس نمایش خوبی نداشتند که این موضوع به ضعف در تمرینات ما برمی‌گردد.

علیرضا بیک ماز  با اشاره به اینکه تیم هندبال زغال‌سنگ طبس جوان است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با رفع نقاط آسیب‌پذیر در هفته‌های آتی نتایج مناسبی کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.