کد خبر : 32040
دیدگاه‌ها برای نویدِ جدی برای حل مشکل نان در ششتمد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 مرداد 1401 - 15:00
-

نویدِ جدی برای حل مشکل نان در ششتمد

سبزواریان با تقدیر از اقدامات دلسوزانه و قانون‌مدارانۀ مدیریت جهاد کشاورزی، تلاش‌های این مجموعه را ارج می‌نهد و در راستای تقاضای مخاطبان، سعی خواهد کرد با تهیۀ گزارش از نتیجۀ این پیگیری‌ها، نقاطِ قوت را نیز هم‌پای انتقادات طرح و منتشر نماید.

امروز ادارۀ جهاد کشاورزی شهرستان ششتمد میزبان جلسه‌ای شد که هدف اصلی آن، برداشتن مهم‌ترین گام برای حل مشکل تهیۀ نان در ششتمد بود. این جلسه که محسن حجتی‌نژاد ریاست ادارۀ جهاد کشاورزی ششتمد آن را برگزار کرده بود، با حضور علی‌اکبر محمودی بازرسِ جهاد کشاورزی، نمایندۀ اصناف، نمایندۀ شورای شهر، ناظران و مدیران نانوایی‌ها، مسئلۀ کمبودِ نان و تعطیلیِ خارج از برنامه را در دستور کار خود داشت.

رئیس جهاد کشاورزی ششتمد، در این جلسه مشکلات و توضیحات نانوایان را طرح کرد و از آن طرف، مطالبۀ مردم و خواسته‌های قانون را ابلاغ نمود. بعد از مطرح شدن مسائل از طرف حاضران و نیز بررسی روندِ قانونیِ کار، در پایان قرار بر آن شد تا با حل مشکلات نانوایان و نیز تشدیدِ نظارت بر ساعات و روزهای حضور و تعطیلیِ نانوایی‌ها، مشکلِ مردم شهر ششتمد در این حوزه، تا زمانِ هوشمندسازیِ سامانۀ آرد حل شود. سبزواریان با تقدیر از اقدامات دلسوزانه و قانون‌مدارانۀ مدیریت جهاد کشاورزی، تلاش‌های این مجموعه را ارج می‌نهد و در راستای تقاضای مخاطبان، سعی خواهد کرد با تهیۀ گزارش از نتیجۀ این پیگیری‌ها، نقاطِ قوت را نیز هم‌پای انتقادات طرح و منتشر نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.