کد خبر : 20231
دیدگاه‌ها برای هفت خانه ورزش روستایی در جوین راه اندازی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 خرداد 1398 - 21:59
-

هفت خانه ورزش روستایی در جوین راه اندازی شد

ایرنا رئیس اداره ورزش و جوانان جوین گفت: با هدف ترویج ورزش در مناطق روستایی و استفاده مطلوب از اوقات فراغت هفت خانه ورزش روستایی از سال گذشته تاکنون در این شهرستان راه‌اندازی شده است. هاشم یزدی افزود: این خانه‌های ورزش در روستاهای پرجمعیت نظیر برغمد، عباس‌آباد، رازی، کلاته، انداده، کریم‌آباد و خرم‌آباد ایجاد شده است. وی

ایرنا

رئیس اداره ورزش و جوانان جوین گفت: با هدف ترویج ورزش در مناطق روستایی و استفاده مطلوب از اوقات فراغت هفت خانه ورزش روستایی از سال گذشته تاکنون در این شهرستان راه‌اندازی شده است.

هاشم یزدی افزود: این خانه‌های ورزش در روستاهای پرجمعیت نظیر برغمد، عباس‌آباد، رازی، کلاته، انداده، کریم‌آباد و خرم‌آباد ایجاد شده است.
وی اظهار داشت: در این خانه‌های ورزش تجهیزاتی شامل میز تنیس، تاتامی، راکت، توپ و میز پینگ‌پنگ، میز فوتبال دستی، صفحه شطرنج و دارت قرار دارد.
وی گفت: راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی با رویکرد توسعه ورزش روستایی، افزایش نشاط و پویایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌های مهم اداره ورزش و جوانان در جوین است.
یزدی افزود: این شهرستان در رشته‌های کاراته، ووشو، کونگ‌فو، اتومبیل‌رانی و موتورسواری دارای ورزشکاران برجسته می‌باشد.
وی اظهار داشت: هزار و ۲۰۰ ورزشکار در ۲۲ هیئت ورزشی در حوزه ورزش‌های حرفه‌ای، قهرمانی، بومی، محلی و همگانی شهرستان جوین فعالیت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.