کد خبر : 21897
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مرداد 1398 - 16:41
-

همه مدیران نیروی انتظامی قبض جریمه خواهند داشت

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: پلیس راهور تلاش می‌کند تا همه مدیران نیروی انتظامی، قبض جریمه داشته باشند. به گزارش سبزواریان، سرهنگ حسین بیات‌مختاری روز یکشنبه در نشستی خبری افزود: می‌خواهیم ضمن اینکه مأموریت تخصصی هر مأمور نیروی انتظامی انجام شود، هم‌پوشانی داشته باشیم. وی اظهار کرد: اولین گام، هم‌پوشانی‌ توسط مجموعه نیروی انتظامی است

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: پلیس راهور تلاش می‌کند تا همه مدیران نیروی انتظامی، قبض جریمه داشته باشند.

به گزارش سبزواریان، سرهنگ حسین بیات‌مختاری روز یکشنبه در نشستی خبری افزود: می‌خواهیم ضمن اینکه مأموریت تخصصی هر مأمور نیروی انتظامی انجام شود، هم‌پوشانی داشته باشیم.

وی اظهار کرد: اولین گام، هم‌پوشانی‌ توسط مجموعه نیروی انتظامی است و می‌خواهیم با اجرای تخصص‌ها، همه‌مان ید واحده باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار اضافه کرد: گام‌ بعدی، استفاده از سازمان‌ها و گام بعدی آن، استفاده از ظرفیت تمام مردم خواهد بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ابراهیمی چهارشنبه , ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۱۶

با سلام و تشکر از سایت خوب سبزواریان.
بنده انتقادی از پلیس و نیروی انتظامی دارم حدود یک هفته پیش که مشغول پارک خودرو در خیابان مطهری روبروی شرکت سیمان کردم چون بنده کارمند این شرکت هستم و بعضی وقتها خودرو خود را در این مکان پارک میکنم
هنگام خروج از شرکت و زمانی که خواستم سوار خودرو بشوم حدود ساعت ۲ ظهر بود ماشین نیروی انتظامی در کنار خودرو بنده ایستاد و از بنده مدارک ماشین خواست که من هم مدارک تحویل افسر دادم متاسفانه گواهینامه بنده عکسش در داخل مدارک بود و اصل گواهینامه در منزل. ایشان از من اصل گواهینامه را خواستن و منهم دلیل اوردم که به خاطر مفقود شدن گواهینامه یک بار همیشه عکسش را داخل مدارک میگذارم که متاسفانه ایشان قبول نکردن و دلایل بنده ناکافی بود برای ایشان و افسر راهنمایی رانندگی بنده را جریمه به مبلغ ۸۰۰۰۰ تومان کرد و گفت جریمه شما ۸۰۰۰۰ تومان هست میپردازید یا تخفیف بدم .من هم عاجزانه گفتم اگر ممکن هست تخفیف بدید و ایشان خنده ای کردن گفتن پس ۴۰۰۰۰ تومان بده تا کلا جریمه بخشیده شود و من هم به ناچار این مبلغ را پرداختم متاسفانه میدانم مشکل خود من بودم که هم عکس گواهینامه را داشتم و مهمتر اینکه این جریمه را نقدا به افسر پرداخت کردم و رشوه دادم .من از ماموران راهنمایی رانندگی تقاضا دارم برخورد شدید با اینگونه ماموران ذیربط خود داشته باشن . با تشکر مجدد از سایت شما.

نظرات بسته شده است.