کد خبر : 4107
دیدگاه‌ها برای وایبر سبحانی فر توسط هاست خارجی هک شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آذر 1393 - 19:22
-

وایبر سبحانی فر توسط هاست خارجی هک شد

سبزوایان.کام: سبحانی فر، عضو کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه از هک شدن وایبر موبایلش توسط هاست خارجی خبر داد. رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت،‌ با اعلام این خبر که وایبر موبایلش از طریق هاست خارج از کشور هک شده است،‌ گفت: وایبر و شبکه‌های اجتماعی یکی از مسائل روز اجتماع است.

sobhanifarسبزوایان.کام: سبحانی فر، عضو کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه از هک شدن وایبر موبایلش توسط هاست خارجی خبر داد.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت،‌ با اعلام این خبر که وایبر موبایلش از طریق هاست خارج از کشور هک شده است،‌ گفت: وایبر و شبکه‌های اجتماعی یکی از مسائل روز اجتماع است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی کمیته تعیین مصادیق مجرمانه‌ به هک وایبرش توسط هاست خارج از کشور پی برده است؛ گفت: ورود و گسترش شبکه‌های اجتماعی زمینه ارتباط بیشتر افراد در نقاط مختلف دنیا ایجاد شده است و افراد با استفاده از این تکنولوژی که به صورت رایگان است، می‌توانند با کسی که در جایی دیگری از جهان است، به راحتی ارتباط برقرار کنند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه تا زمان قبل از هک وایبر به استفاده از این محیط اجتماعی می‌پرداخت، گفت: در هنگام استفاده از این شبکه اجتماعی با مسائلی که برخلاف ارزش‌های دینی و اعتقادی ایران باشد روبه‌رو نبودم؛ از همین رو وایبر فضای مناسب و رایگانی برای تبادل اطلاعات است.

اظهارات فوق در حالی است که چندی پیش رمضانعلی سبحانی‌فر از لغو بحث فیلترینگ پیام‌رسان وایبر و شبکه اجتماعی اینستاگرام در کارگروه تعیین محتوای مصادیق مجرمانه سخن گفته بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.