کد خبر : 19677
دیدگاه‌ها برای ورزشکاران سبزوار۳۲۰ مدال کشوری کسب کردند بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 - 9:44
-

ورزشکاران سبزوار۳۲۰ مدال کشوری کسب کردند

ایرنا فرماندار ویژه سبزوار گفت: ورزشکاران این شهرستان در یک سال گذشته ۳۲۰ مدال کشوری در رشته های انفرادی و گروهی کسب کردند که این موفقیت حاصل شناسایی توانمندیها و استعدادهای جوانان است. احمد برادران در مراسم تقدیر از جوانان و ورزشکاران برتر سبزوار افزود: مدال های کشوری در بخش زنان و مردان و در

ایرنا
فرماندار ویژه سبزوار گفت: ورزشکاران این شهرستان در یک سال گذشته ۳۲۰ مدال کشوری در رشته های انفرادی و گروهی کسب کردند که این موفقیت حاصل شناسایی توانمندیها و استعدادهای جوانان است.

احمد برادران در مراسم تقدیر از جوانان و ورزشکاران برتر سبزوار افزود: مدال های کشوری در بخش زنان و مردان و در رشته های کاراته، رزمی، کشتی و سایر رشته ها نصیب ورزشکاران این شهرستان شده است.
وی با بیان اینکه سبزوار از شهرهای شاخص ورزشی استان است اظهار داشت: موفقیت چشمگیر ورزشکاران این شهرستان در کسب مدال های ملی مرهون سرمایه گذاری هیات های ورزشی در زمینه استعدادیابی بوده است.
وی گفت: جوانان سرمایه اصلی و عامل توسعه کشور هستند و در برنامه ششم توسعه نیز به موضوع جوانان و رفع مشکلات معیشتی، اشتغال و ازدواج آنان توجه شده و دولت تاکنون گام های مثبتی برای ساماندهی امور جوانان برداشته است.
برادران با بیان اینکه شهرستان سبزوار بیش از ۳۰ هزار دانشجو و ۵۲ هزار دانش آموز دارد افزود: مدیران و برنامه ریزان برای توسعه شهرستان باید از این جمعیت جوان و تحصیل کرده بهره ببرند.
بیش از ۶ هزار ورزشکار در ۳۸ هیات ورزشی سبزوار سازماندهی شده اند که در حوزه ورزش های حرفه ای، قهرمانی، بومی و محلی و همگانی فعالیت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.