دیدگاه‌ها برای «وضعیت کمیسیون فرهنگی شورای شهر سبزوار، روز شنبه مشخص می‌شود» بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 شهریور 1399 - 9:39
-

«وضعیت کمیسیون فرهنگی شورای شهر سبزوار، روز شنبه مشخص می‌شود»

مهدی مقصودی، عضو شورای اسلامی شهر سبزوار گفته تکلیف ریاست کمیسیون فرهنگی این شورا، شنبه آینده مشخص می‌شود.

او که پیش‌تر، ریاست کمیسیون فرهنگی شورای شهر سبزوار را بر عهده داشت، در گفت‌وگو با مجله اینترنتی اسرارنامه گفته «در موضوع بهسازی بازار سرپوش، جز دو یا سه نفر، بقیه قرارداد با شورا را امضا کرده‌اند و از این به بعد، میراث فرهنگی و شهرداری باید پای کار بیایند».

بهسازی بازار سرپوش سبزوار، از جمله طرح‌هایی بود که در کمیسیون فرهنگی شورای شهر سبزوار در زمان ریاست مهدی مقصودی بر این کمیسیون مصوب شد.

او در مصاحبه با اسرارنامه، درباره طرح بررسی وضعیت زباله‌گردها که دیگر مصوبه کمیسیون فرهنگی شورای شهر بود نیز گفته: «قرار شده بود که آماری از تعدادشان در سبزوار داشته باشیم تا بعد بتوانیم تصمیم‌گیری‌های موثر و دقیقی برای ساماندهی وضعیت‌شان داشته باشیم که این آمارگیری در حال انجام است و احتمالاً تا آخر این ماه تمام می شود.»

مهدی مقصودی همچنین درباره مراسم بزرگداشت ابوالفضل بیهقی در اول آبان‌ماه گفته اگر در هفته آینده مسئولیت این کمیسیون به عهده او گذاشته شود «به‌صورت ویژه» برگزاری این بزرگداشت را پیگیری خواهد کرد و در غیر این صورت، «خارج از کمیسیون، شخصاً پیگیر این موضوع خواهد بود».

در انتخاب رؤسای کمیسیون‌های داخلی شورای اسلامی شهر سبزوار که پس از برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه این شورا (در یکم شهریورماه) برگزار شد، سه کمیسیون از جمله کمیسیون فرهنگی، بدون نامزد ریاست باقی ماندند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.