کد خبر : 31905
دیدگاه‌ها برای پاسخگوییِ شهرداریِ سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 - 21:52
-

پاسخگوییِ شهرداریِ سبزوار

در ادامۀ قولی که به مخاطبان گرامی دادیم در مورد انتشار اخبار خوب، هم‌پایۀ انتقادات و طرحِ نقاطِ ضعف، این هفته می‌خواهیم از همراهی و پاسخگوییِ شهرداریِ سبزوار بنویسیم.

مدیریت روابط‌عمومی شهرداری سبزوار، حسین مقیسه که کارتونیست شناخته شده‌ای در میان رسانه‌های محلی نیز هست، در این مدت و نیز مدیر سابق این روابط‌عمومی یعنی قاسم دارینی، در هفته‌ها و ماه‌های اخیر، همیشه پاسخگویی تمام مطالبات ما بوده‌اند.

بارها پیام‌های مخاطبان گرامی که از طریق سایت، صفحۀ اینستاگرام و کانالِ تلگرامیِ سبزواریان به دست ما رسیده بود به ایشان منتقل کردیم و پاسخ دریافت کردیم. در بسیاری از موارد با اقدام به‌موقع حتی شاهد رفتار عمل‌گرایانه بوده‌ایم. مثلاً پارک محلاتی که مخاطبان پیام داده بودند از طریق این ارتباطات، نظافت شد، وسایل باغ کودک ترمیم و به وضعیت درختان رسیدگی شد. چند مورد مزاحمت در ساخت‌وساز کوچه یا ترمیم آسفالت حل شد. از این ارتباط سپاس‌گزاریم و اگر به دلیل تعدد پیام‌های مخاطبان، موردی پیگیری نشده اطلاع‌رسانی کنید تا از این فرصت پاسخ‌گویی برای حل مشکلات مردم استفاده کنیم.

همچنین فؤاد سحابی مدیر شبکۀ حمل‌ونقل شهرداری سبزوار، به‌صورت مبسوط پاسخگوی مطالبات شهروندان در حوزۀ شارژ و پارک خودرو بود و در مواردِ خاص حتی با شهروندِ متقاضی تماس گرفته شد و به‌صورت موردی، به مشکل آن‌ها رسیدگی شد.

در طرح اپلیکیشن جدید «پارک‌یار» که در سبزوار اجرا شده، شهروندان محترم می‌توانند از سایت شهرداری سبزوار به آدرس Sabzevar.ir اپ را دانلود کنند و به تمام جزئیات مربوط به شارژ خودرو، محل‌های کسر مبلغ و دیگر موردهای موردنیاز دسترسی داشته باشند. اطلاعات دقیق در مورد این اپ در سایت شهرداری و کانال تلگرامی آن موجود است.

ضمن تشکر از این مسئولان بزرگوار، در مطالب بعدی به دیگر ادارات و نهادهای پاسخ‌گو که این هفته‌ها کمک کردند مشکلات مردم و مخاطبان حل شود، خواهیم پرداخت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.