کد خبر : 26108
دیدگاه‌ها برای پایانه مسافربری سبزوار تعطیل شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 فروردین 1399 - 12:11
-

پایانه مسافربری سبزوار تعطیل شد

ایرنا رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل سبزوار گفت: به‌منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا، پایانه مسافربری این شهرستان تعطیل و جابه‌جایی مسافر از آن تا اطلاع بعدی متوقف شده است. حسن عابدی پور با بیان این مطلب افزود: تعطیلی پایانه مسافربری سبزوار از تصمیمات ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان است که پس از هماهنگی با

ایرنا

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل سبزوار گفت: به‌منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا، پایانه مسافربری این شهرستان تعطیل و جابه‌جایی مسافر از آن تا اطلاع بعدی متوقف شده است.

حسن عابدی پور با بیان این مطلب افزود: تعطیلی پایانه مسافربری سبزوار از تصمیمات ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان است که پس از هماهنگی با اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی از امروز اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته بیشترین جابه‌جایی مسافر از این شهرستان به مقصد تهران و بالعکس بود تصریح کرد: بر مبنای این تصمیم جابه‌جایی و انتقال هرگونه مسافر از پایانه مسافربری سبزوار ممنوع است و با متخلفان برخورد شدید می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل سبزوار گفت: میانگین تردد خودروهای ثبت شده در محورهای ارتباطی سبزوار در روزهای ابتدایی سال گذشته روزانه افزون بر ۱۱۰ هزار دستگاه بوده که امسال به علت شیوع بیماری کرونا به یک‌سوم کاهش یافته است.

عابدی پور افزود: به هم‌وطنان توصیه می‌کنیم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در خانه بمانند و سفر خود را به زمان پس از غلبه بر این بیماری موکول کنند.

بر اساس آمار روز گذشته  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تعداد جان‌باختگان کرونا در شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه به ۱۰ تن رسیده و شمار شهروندان مبتلا به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی نیز تاکنون ۸۶ نفر اعلام شده است.  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.