کد خبر : 28313
دیدگاه‌ها برای پرونده نصب سروش ناوی بر شهرداری روداب بسته شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1399 - 21:26
-

پرونده نصب سروش ناوی بر شهرداری روداب بسته شد

صلاحیت سروش ناوی، گزینه خبرساز شهرداری روداب، در استانداری خراسان رضوی رد شد.

سروش ناوی پس از رد صلاحیتش در استانداری، نامه‌ای نوشت و در آن، از تصدی سمت شهرداری «انصراف داد».

در صورتی‌که او انصراف نمی‌داد و شورای اسلامی شهر روداب بر این انتخاب اصرار می‌ورزید، تنها راه برای نصب او، اخذ حکم موافقت از وزیر کشور بود.

ناوی در نامه‌ای که عکس آن را عصر سبزوار منتشر کرده، نوشته است از ابتدا موافق قبول پست شهرداری روداب نبوده و با «اصرار» سه عضو شورای شهر پذیرفته که گزینه تصدی این مسئولیت باشد.

سروش ناوی در این نامه، به رسانه‌هایی که مشخصاً از آن‌ها نام نبرده، حمله کرده و آن‌ها را به «هجمه‌های ناجوانمردانه و غیراخلاقی» متهم کرده است.

سروش ناوی، مدیر داخلی دفتر علی‌‌اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس بود که سه عضو شورای اسلامی شهر روداب برای تصدی سمت شهرداری، به او رأی مثبت داده بودند.

مخالفان انتخاب او از جمله در شورای شهر روداب می‌گفتند او سابقه اجرایی ندارد. آن‌ها همچنین از دخالت عنابستانی در انتخاب او خبر دادند؛ ادعایی که این نماینده و موافقان سروش ناوی در شورای شهر، آن را رد کردند.

پیش از آن‌که سه عضو شورای شهر روداب، به گزینه نزدیک به نماینده مجلس رأی دادند، در رسانه‌های محلی، خبری غیررسمی از اعمال نفوذ یکی از نمایندگان حوزه انتخابیه برای نصب نزدیکانش به شهرداری‌های روداب و داورزن منتشر شده بود. در آن خبر، از نماینده خاصی نام برده نشده بود اما دفتر علی‌‌اصغر عنابستانی، آن را تکذیب کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.