دیدگاه‌ها برای کاظم کرامت: وقتی می‌گویند «شورای شهرداری» به من بر می‌خورد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1399 - 23:20
-

کاظم کرامت: وقتی می‌گویند «شورای شهرداری» به من بر می‌خورد

صبح امروز، کاظم کرامت در نشستی به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

صبح امروز، نشست خبری کاظم کرامت به‌عنوان رئیس و سخن‌گوی شورای اسلامی شهر سبزوار برگزار شد. در این جلسه، سیدعلی کوشکی، شهردار هم حضور داشت اما شماری از خبرنگاران، حضور او به‌عنوان مصاحبه‌شونده را به رسمیت نشناختند و از او سؤال نپرسیدند.

از حقوق شهردار مطلع بوده‌ام

همان‌گونه که انتظار می‌رفت، جلسه با پرسش‌هایی در مورد حقوق‌های خبرساز شهرداری آغاز شد. کاظم کرامت در پاسخ به این سؤال که آیا از حقوق شهردار مطلع بوده یا نه، گفت از این موضوع اطلاع داشته‌است. کرامت حتی گفت شهرداری، ماهانه به شورای شهر گزارش مالی می‌دهد.

شورای پنجم «شورای شهرداری» نیست

رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از او پرسید «آیا آن‌گونه که شماری از شهروندان معتقدند، شورای شهر فعلی، شورای شهرداری است؟»، این موضوع را رد کرد و گفت به او «بر می‌خورد» وقتی این عبارت را می‌شنود. او همچنین گفت از هر شهرداری که انتخاب شده حمایت کرده‌است.

«دعواهای درون‌خانوادگی»

کرامت در ادامه، به اختلافات میان اعضای شورای شهر – که آن‌ها را «دعواهای خانوادگی در جلسه‌های خصوصی شورا» نامید هم اشاره کرد و گفت که وجود این دعواها لازم است.

«جلسه را ترک کردم تا نماز بخوانم»

سؤال خبرنگار سبزواریان از رئیس شورای شهر، در مورد افزایش جلسات غیرعلنی این شورا بود؛ کاظم کرامت در پاسخ، گفت که به خاطر ندارد جز یک جلسه غیرعلنی که در هفته گذشته برگزار شده، این موضوع مصداق دیگری داشته باشد.

با این حال، او پیش‌تر گفت علت برگزاری جلسات غیرعلنی، کرونا بوده است و به سؤال خبرنگار سبزواریان در مورد ارتباط کرونا و تشکیل جلسه غیرعلنی با یکدیگر پاسخ نداد.

سؤال دیگر خبرنگار این رسانه هم به مصاحبه علی ارغیانی، عضو شورای شهر سبزوار مربوط می‌شد که گفته بود در یک جلسه، یکی از اعضای شورا، جلسه را در اعتراض به حقوق پایین اعضای این شورا ترک کرده‌است. بعدها مشخص شد منظور از این عضو، کاظم کرامت بوده‌است. کرامت در پاسخ، این موضوع را رد کرد و گفت اولاً آن جلسه، نشست رسمی شورا نبوده، ثانیاً خروج او اعتراضی نبوده و می‌خواسته «نماز بخواند».

تحقیق و تفحص با تشخیص رئیس شورا است

کاظم کرامت، در مورد تحقیق و تفحص از شهردار هم مورد سؤال خبرنگاران قرار گرفت. او در توضیح گفت که برای تحقیق و تفحص، باید ۳ عضو شورای شهر درخواست کنند اما تا کنون این اتفاق نیفتاده. کرامت در پاسخ به این که اگر چنین اتفاقی بیفتد او تحقیق و تفحص از شهردار را دنبال خواهد کرد یا نه، تأکید کرد که تشخیص این موضوع با رئیس شورا، یعنی خود او است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.