کد خبر : 27958
دیدگاه‌ها برای کرونا؛ محدودیت‌ها در سبزوار افزایش یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 آبان 1399 - 4:39
-

کرونا؛ محدودیت‌ها در سبزوار افزایش یافت

ستاد مقابله با کرونا در سبزوار، محدودیت‌های جدیدی وضع کرده است.

عکس آرشیوی است. در حال حاضر، جلسات ستاد مقابله با کرونا در سبزوار به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود.

بر اساس مصوبه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا، مشاغل «گروه‌های سه و چهار» در سبزوار باید به‌مدت یک هفته (از ۳۰ مهر)، واحد‌های خود را تعطیل کنند. این گروه‌ها، شامل کدام مشاغل می‌شود؟

گروه ۳: مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و زبانسراها، کتابخانه‌ها، مهدکودک‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر، موزه و باغ‌موزه، تالار پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، کاهش فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی درون شهری، مساجد و مصلی‌ها.

گروه ۴: برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد، مدارس شبانه‌روزی، انجام دورکاری برای شاغلین گروه‌های حساس، کافه‌ها و قهوه‌خانه‌ها بدون عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی، مراکز تفریحی آبی و استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی سالنی است.

مدارس سبزوار به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود

تعطیلی مدارس

رئیس اداره آموزش و پرورش سبزوار با استناد به مصوبه ستاد مقابله با کرونا، از تعطیلی یک هفته‌ای مدارس در سبزوار خبر داده است.

اسماعیل نصرآبادی گفته است دانش‌آموزانی که به نرم‌افزار «شاد» دسترسی ندارند، محتوای آموزشی را در قالب جزوه دریافت خواهند کرد.

تمدید تعطیلی مکان‌های ورزشی سبزوار

اداره ورزش و جوانان سبزوار در کانال تلگرامی‌اش اعلام کرده که با مصوبه ستاد مقابله با کرونای این شهرستان، «کلیه سالن‌ها، استخرها و باشگاه‌های ورزشی، سالن‌های بدن‌سازی و غیره» تا هشتم آبان‌ماه تعطیل خواهند بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.